۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۹۴۱۱۲
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

حضور حماسی ملت ایران در نهم دی چشم فتنه را کور کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حرکت ملت انقلابی و متعهد ایران در نهم دی را صفحه ای درخشان و نورانی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی، چشم فتنه را کور کرد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران
حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به حماسه ملت ایران در نهم دی سال گذشته گفت: حرکت ملت انقلابی و متعهد ایران در نهم دی صفحه ای درخشان و نورانی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان این که بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران موجب ماندگار شدن این روز در همیشه تاریخ شد، افزود: ملت ایران با راهپیمایی شان ثابت کردند که همواره پای ارزش های دینی و انقلابی خود هستند و تا پای چان ایستادگی می کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: برخی در حوادث بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری به هیچ چیزی رحم نکردند و حتی نسبت به مقدسات نظام هم، دهن کجی کرده و با لجام گسیختگی به ارزش های اسلامی توهین کردند.

حجت الاسلام سهرابی، با بیان این که حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز نهم دی چشم فتنه را کور کرد، ادامه داد: این راهپیمایی آب سردی بود که بر آتش فتنه ریخته شد و لبیک دوباره مردم به ولایت فقیه بود.

وی همچنین به روشنگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوادث سال گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران فتنه های سال گذشته را خنثی کرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، نهم دی را تحقق اراده الهی از سوی ملت ایران خواند و عنوان کرد: مردم با حضور خود در این راهپیمایی به امامشان لبیک گفتند و بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران موجب ماندگار شدن این روز در همیشه تاریخ شد.

وی اضافه کرد: در این روز مردم ایران اوج بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشته و توطئه های دشمن را در نطفه خفه کردند.

حجت الاسلام سهرابی ابراز داشت: ملت ایران سال گذشته، سه روز پس از هتک حرمت عاشورای حسینی تظاهراتی انجام دادند که مایه عزت اسلام شد به همین علت روز نهم دی ماه سال 88 را باید گرامی داشت و ابعاد مختلف آن را برای آیندگان تبیین و ترسیم کرد.

وی ادا مه داد: وقتی به عزای امام حسین(ع)، ارزش های دینی و انقلاب توهین و جسارت کردند معلوم شد مسأله انتخابات نیست و دشمنان اساس نظام و ارزش های اسلامی را مورد هجمه همه جانبه قرار داده اند.

حجت الاسلام سهرابی با تأکید براین که ملت ایران در همواره ولایت مداری و بصیرت خود را پس از سال های انقلاب به جهانیان نشان دادند، اضافه کرد: این ملت هیچ گاه در مقابل توهین به ارزش های دینی و اسلامی کوتاه نخواهند آمد.950/ت302/الف
ارسال نظرات