۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۹۳۹۵۵
حجت الاسلام شجونی:

9 دی، تودهنی محکم ملت به فتنه گران و حرمت شکنان عاشورای حسینی بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مبارز روحانیت تهران، ضمن تحلیل حماسه جاویدان ملت در نهم دی ماه سال 88، این روز را از روزهای مهم ایران و روز بیعت با مقام معظم رهبری و اعلام انزجار از هتاکان و فتنه گران دانست.
شجوني
حجت الاسلام شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تجلیل از حضور حماسی و به یادماندنی ملت ایران در راهپیمایی نهم دی ماه سال 88، این روز را از روزهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ کشور ارزیابی کرد.

وی با بیان خاطراتی از حضور حماسی مردم و اقشار مختلف به ویژه نسل جوان در حماسه نهم دی ماه سال گذشته، ابراز داشت: من در این تظاهرات همراه با مردم بودم و به خوبی از نزدیک با جو حاکم بر مراسم آگاه هستم و عشق و ارادت مثال زدنی مردم را به یاد دارم.

این فعال سیاسی، حضور حماسی مردم در نهم دی ماه را تودهنی محکمی به جریان فتنه و حرمت شکنان عاشورای حسینی عنوان و تصریح کرد: حماسه مردم ایران در نهم دی ماه سال 88 جلوه های بی نظیری از پیوند عمیق ملت با رهبری و ارزش های دینی و انقلابی را نشان داد.

وی تاکید کرد: 10 سال قبل حضور پرشور مردم در صحنه پاسخی به غائله 18 تیر بود و حضور پرشور مردم در نهم دی ماه سال 88 نیز پاسخی قاطع به جریان حرمت شکنی عاشورای حسینی بود.

این فعال سیاسی بیان داشت: ملت انقلابی ایران در جای جای میهن اسلامی در 9 دی سال 88 به صحنه آمدند و همچون سیل علیه فتنه گران و اخلالگران خروشیدند و با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام شجونی تصریح کرد: دنیا در نهم دی فهمید که در جمهوری اسلامی ایران چه خبر است و مردم چگونه بیدار و بصیر هستند و فریب توطئه گران را نمی خورند.

وی تاکید کرد: ملت ایران خوشبختانه همیشه هوشیار بوده و هستند و تا پای جان از ارزش های دینی و انقلابی حراست می کنند و این مساله را نیز بارها به منصه ظهور رسانده اند.

حجت الاسلام شجونی ادامه داد: ملت انقلابی و متعهد ایران اسلامی از سویدای جان، انقلاب و ولایت فقیه را دوست دارند و برای حراست و حفاظت از این نعمت الهی از همه چیز می گذرند.

حجت الاسلام شجونی تاکید کرد: برای مردم ایران، انقلاب اسلامی، ارزش های دینی و ولایت فقیه از همه امور مهم تر است و ملت با همه توان با تبعیت از مقام معظم رهبری در مقابل فتنه گران، ضد انقلاب، بهایی ها و امثال این گروه ها مقابله و ایستادگی می کند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات