۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۹۰۱۲۱
فرمانده سپاه اهواز:

سیاست‌های دو‌گانه دولتمردان آمریکا نشانه خوی‌ استکباری آنها است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه اهواز، سیاست‌های دو گانه آمریکا را نشأت گرفته از خوی استکباری آن دانست و تصریح کرد: آمریکا با برتر دانستن خود از قوانین جهانی، حقوق بشر، شورای امنیت و کشورها سبب شده هرگونه اقدامی را برای خود جایز بداند.
محمود نوري، فرمانده سپاه اهواز
محمود نوری، فرمانده سپاه اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که آمریکا تاکنون سیاستی دوگانه در برابر کشورهای جهان نشان داده است، ابراز داشت: آمریکا در شرایطی ادعای حاکمیت حقوق بشر در کشور خود را دارد که از جنایت های آنان در زندان‌های گوانتانامو و ابوغریب پرده برداشته شده است.

فرمانده سپاه اهواز سیاست های دوگانه آمریکا را نشأت گرفته از خوی استکباری آنان دانست و گفت: آمریکا با برتر دانستن خود از قوانین جهانی، حقوق بشر، شورای امنیت و کشورها سبب شده هرگونه اقدامی را برای خود جایز بداند.

وی با اشاره به تنظیم قوانین جهانی از سوی آمریکای جنایتکار اذعان داشت: با توجه به این که بسیاری از قوانین جهانی از سوی آمریکا و دیگر سران استکبار توین شده‌ است؛ اما با احساس خطر از سوی این قوانین علیه خود، آنها را نقض می‌کنند.

نوری، سازمان های جهانی و قوانین بین الملل را ابزار استکبار جهانی برای اعمال فشار به دیگر کشورها خواند و تصریح کرد: در حقیقت آمریکا و کشورهای غربی همواره با کشورهایی که دارای حکومت مستقل بوده با سوء استفاده از سازمان‌های جهانی به مقابله با آنها برخاسته‌اند؛ از این رو سازمان های جهانی و قوانین بین المللی نه تنها سبب ثبات و امنیت جهانی نخواهند شد؛ بلکه تأمین کننده خواسته های نامشروع ایادی استکبار هستند./945/پ202/س
ارسال نظرات