۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۸۹۹۸۵

مسابقه کتابخوانی غدیر حقیقت جاوید ویژه طلاب سیستان و بلوچستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاونت تهذیب و امور فرهنگی حوزه علمیه سیستان و بلوچستان به مناسبت عید سعید غدیر خم مسابقه کتابخوانی غدیر حقیقت جاوید را ویژه طلاب خواهر و برادر این استان برگزار می کند.
کتاب غدير حقيقت جاويد
حجت الاسلام علی هندیانی، معاون تهذیب و امور فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: معاونت تهذیب و امور فرهنگی حوزه علمیه سیستان و بلوچستان با همکاری امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، به مناسبت عید سعید غدیر خم مسابقه کتابخوانی برگزار می کند.

وی، افزود: این مسابقه با عنوان «غدیر حقیقت جاوید» است که طلاب علاقه مندان می توانند پس از مطالعه کتابی با همین عنوان به بیست سئوال در نظر گرفته شده پاسخ دهند.

حجت الاسلام هندیانی، گفت: طلاب خواهر و برادر استان سیستان و بلوچستان برای تهیه کتاب و پاسخنامه بصورت رایگان می توانند به مدارس علمیه محل تحصیل خود یا معاونت تهذیب و امور فرهنگی حوزه علمیه استان مراجعه کنند.

معاون تهذیب و امور فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، با اعلام اینکه، آخرین مهلت تحویل پاسخنامه مسابقه سی ام آذرماه سالجاری است، خاطر نشان کرد: چهل نفر از افراد برگزیده این مسابقه به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند./940/پ202/ص
ارسال نظرات