۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۸۹۴۷۱
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

ذبح شرعی منطبق بر فقه جعفری در 56 کشور اسلامی اجرا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از استقرار روحانیان ناظر بر ذبح شرعی در ۵۶ کشور جهان خبر داد.
ذبح شرعي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین حسن عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، امروز در نشست رؤسای ادارات جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از گسترش فعالیت های نهاد نمایندگی ولی فقیه در این وزارتخانه خبرداد.

وی با اشاره به نقش وزارت جهادکشاورزی در طرح هدفمندی یارانه ها خاطر نشان کرد: روحانیان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آماده همراهی با اجرای صحیح این قانون هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عالمی از گسترش فعالیت‌های عقیدتی در دفاتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه خبر داد و گفت: هم اکنون احکام ذبح شرعی منطبق بر فقه جعفری و شیعی در پنجاه و هفت کشور جهان اجرا می‌شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به جذب روحانی در حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این وزارتخانه تصریح کرد: استفاده از نظرات و توانمندی روحانیان در زمینه ترویج مسائل کشاورزی باید مورد توجه روسای ادارات قرار گیرد تا نتایج بهتری حاصل شود.

وی در ادامه با اشاره به خودکفایی کشور در محصولات کشاورزی خاطر نشان کرد: همت دولت در خودکفایی در تولیدات کشاورزی جدی است، چراکه استقلال واقعی در عدم وابستگی به بیگانگان است./۹۳۵/پ202/الف
ارسال نظرات