۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۸۹۴۳۹

طرح های اجرایی و برنامه های مرکز حجاب ریحانه النبی تشریح می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون رسانه ای مرکز حجاب ریحانه النبی، از تشریح فعالیت ها و طرح های کاربردی و اجرایی این مرکز با حضور خبرنگاران خبر داد.
نمايشگاه عفاف و حجاب


حسین رمضانی، معاون رسانه‌ای مرکز حجاب ریحانه النبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ از برگزاری نشست خبری مدیر این مرکز فرهنگی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران با هدف تشریح فعالیت ها، اقدامات و برنامه ها، و طرح های کاربردی مرکز حجاب ریحانه النبی خبر داد.

وی در خصوص زمان برگزاری نشست خبری مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی ابراز داشت: این نشست خبری روز یک شنبه هفته آینده، شانزدهم آبان ماه، ساعت 9صبح برگزار خواهد شد.

معاون رسانه ای مرکز حجاب ریحانه النبی تصریح کرد: در این نشست خبری حجت الاسلام محمدمهدی ابراهیم‌پور، مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی‌، افزون بر تشریح و تبیین فعالیت‌ها،‌ برنامه‌ها و طرح‌های آینده این مرکز در سال تحصیلی جاری،‌ پاسخگوی سؤالات خبرنگاران رسانه های گروهی درباره عملکرد این مرکز فرهنگی خواهد داد.

گفتنی است، نشست خبری مدیر مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی در دفتر این مرکز فرهنگی واقع در خیابان صفائیه، کوچه شماره 32،‌ روبروی دارالقرآن الکریم امام حسین(ع)،‌ نبش کوچه شهید کمره ای برگزار می شود.

قابل ذکر است، مرکز حجاب ریحانه النبی در سال 84 به همت شماری از مبلغان حوزه علمیه تاسیس شد و در حال حاضر این مرکز در پنج استان کشور نمایندگی دارد و توانسته است طرح های بسیار خوبی را از جلمه طرح خوش حجابی و طرح های فرهنگی و آموزشی در مدارس شهرهای مختلف در راستای نهادینه کردن حجاب و عفاف در کشور انجام دهد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات