۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۸۹۱۸۰
حجت الاسلام شجونی:

استقبال گرم و صمیمی علما و مراجع از رهبر انقلاب پاسخ محکمی به جوسازی های رسانه های بیگانه بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، حضور ده روزه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم را بسیار مهم و خنثی کننده نقشه ها و جوسازی های رسانه های بیگانه و محافل ضد انقلاب دانست.
شجوني


حجت الاسلام شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم، استقبال پرشور و حماسی مردم، حوزویان و علما از ایشان را نشانگر پیوند عمیق و ناگسستنی ملت با ولایت و رهبری دانست.

وی با بیان اینکه مردم قم در سفر رهبری به این شهر سنگ تمام گذاشتند و صحنه های زیبایی از ارادت و وفاداری خود به نظام اسلامی و مقام معظم رهبری را نشان دادند اظهار داشت: حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، به شهر مقدس قم و حوزه های علمیه جان تازه ای داد و توطئه ها و جوسازی های رسانه های بیگانه و محافل ضد انقلاب را خنثی کرد.

حجت الاسلام شجونی با بیان اینکه حوزه علمیه قم مثل یک آیینه است که بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری آن را شفاف تر می کند ابراز داشت: سفر مقام معظم رهبری به این شهر مذهبی افزون بر دستاوردهای مادی و معنوی بیشماری که دارد هم برای نظام اسلامی و هم برای حوزه های علمیه خوب است و بایداز این فرصت حداکثر بهره برداری بشود.

این فعال سیاسی ابراز داشت: دو سال قبل یکی از مراجع تقلید به من می گفت که در قم عده ای هستند که افراد با سوادی نیز هستند، ولی می گویند ما باید درس و بحث خود را داشته باشیم و نباید کاری به سیاست و نظام داشته باشیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران تاکید کرد: این مساله خطری برای نظام اسلامی بود اما مقام معظم رهبری با بیانات و فرمایشات مدبرانه و حکیمانه خود نسبت به نقشه های دشمنان هشدار داده و ترویج تز اسلام منهای روحانیت و سیاست را از جمله حربه های دشمنان دانستند.

حجت الاسلام شجونی، با بیان اینکه دین بر چهار پایه عبادات، سیاسات، معاملات و اخلاقیات استوار است، سیاست و دین را دو مقوله لاینفک دانست و گفت: مقام معظم رهبری با بیانات مهم خود در جمع حوزویان به خوبی این مسائل را تحلیل کردند و تاکید داشتند که حوزه مادر نظام است و باید نقش حمایتی و نصیحتی خود را از این مولود مبارک داشته باشد.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در اجتماعات مختلفی که با بسیجیان، خانواده های شهدا، دانشگاهیان و جانبازان و عموم مردم داشتند نیز بیانات بسیار مهمی را ایراد کردند و بیانات ایشان نسبت به امور حوزه های علمیه و روحانیت بسیار کارگشا و اساسی بود و باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، با اشاره به جوسازی های رسانه های بیگانه در خصوص سفر مقام معظم رهبری به قم و تلاش آنها برای القای اختلاف بین نظام و مرجعیت تصریح کرد: از دشمن انتظاری جز جوسازی و فرافکنی نیست و ما قبل از سفر مقام معظم رهبری به قم از اتاق فکر لندن نشین و توسط یک فرد روحانی نما شاهد سمپاشی های بسیاری بودیم.

وی با بیان اینکه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم و استقبال گرم علما، مراجع، حوزویان و اقشار مختلف مردم از ایشان پاسخ محکمی به جوسازی های رسانه های بیگانه و دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بود.

عضو جامعه وعاظ تهران با تاکید بر اینکه محبوبیت فوق العاده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بین مردم و علما برای دشمنان بسیار سنگین است تصریح کرد: ما در مراسم استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شاهد خلق حماسه های بی نظیری بودیم و مردم برای زیارت ایشان اشک شوق می ریختند.

حجت الاسلام شجونی اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه ای در اعماق قلب مردم نفوذ و جای دارند و خوشبختانه در سفر ایشان به قم، افزون بر استقبال پرشور مردم و حوزویان و علما از رهبری، شاهد حضور مراجع در محل اقامت ایشان بودیم و این بزرگان از نزدیک با رهبر انقلاب دیدار کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص فعالیت و عملکرد خبرگزاری رسا در راستای انعکاس اخبار سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم نیز ابراز داشت: این خبرگزاری نسبت به پوشش خبری سفر مقام معظم رهبری به قم، اقدامات رسانه ای بسیار خوبی انجام داده است که جا دارد از زحمات دست اندرکاران این رسانه تشکر کنیم. /924/ت302/ج

ارسال نظرات