۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۸۷۹۶۴
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران:

تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری مایه سربلندی و عزت حوزه های علمیه است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، استقبال از نائب امام عصر(عج) را استقبال از امام زمان دانست و تاکید کرد: حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم دستاوردهای بسیاری را نصیب این استان و حوزه های علمیه خواهد کرد.
شجوني
حجت الاسلام شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به پایگاه فقاهت و مرجعیت و حرم اهل بیت(ع) به طور قطع برکات و دستاوردهای بیشماری را برای این استان و حوزه های علمیه به همراه خواهد داشت.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری شخصیتی بسیار برجسته، فقیهی وارسته، عالم به زمان، مجتهدی زمان شناس و عالمی جامع هستند و نسبت به مسائل حوزه های علمیه نیز اطلاع کافی دارند.

این فعال سیاسی ابراز داشت: شهر مقدس قم از دیرباز جلوه خاصی داشته است و همواره مردم این شهر با پیروی از مراجع تقلید در مسیر ولایت و نظام حرکت کرده اند، سفر مقام معظم رهبری نیز به این شهر می تواند از جهات مختلف دارای برکات و دستاوردهای بسیاری باشد که باید به ابعاد مختلف آن توجه کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران تاکید کرد: مقام معظم رهبری به هر شهر و استانی که سفر می کنند اقشار مختلف مردم از ایشان استقبال شایانی را به عمل می آورند و این موضوع باعث انعکاس این استقبال در رسانه های مختلف نیز می شود.

حجت الاسلام شجونی، با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه گفت: شرایط و رسالت هایی که امروز حوزویان عهده دار هستند با گذشته به هیچ وجه قابل قیاس نیست و طلاب و روحانیان باید به این رسالت ها و ماموریت ها بیش از گذشته توجه کنند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با اطلاع کاملی که از وضعیت حوزه های علمیه و جهان دارند، از افق بالا نسبت به امور حوزه اطلاع دارند و ایشان زمانی که مسائل مختلف را برای طلاب، روحانیان و مسؤولان حوزه تبیین کنند طلاب بیش از گذشته بصیرت لازم را پیدا می کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران تصریح کرد: تشریف فرمایی و حضور ارزشمند مقام معظم رهبری است در شهر مقدس قم، هدیه ای ویژه به جامعه روحانیان، حوزه های علمیه و استان قم خواهد بود.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگرش و بصیرت بسیار بالایی که دارند آقایان را در آغوش می گیرند و در سایه لطف و محبت خود مورد تفقد قرار می دهند و طلاب و روحانیان نیز با دلگرمی بیشتری به فعالیت های خود ادامه می دهند.

عضو جامعه وعاظ تهران با بیان اینکه مراجع، علما، اساتید و عموم حوزویان منتظر هستند مقام معظم رهبری را در حرم اهل بیت(ع) زیارت کنند تصریح کرد: شهر مقدس قم مرکز بصیرت است و بینش هایی که مقام معظم رهبری در حوزه های علمیه ایجاد خواهند کرد و تدابیر ایشان مایه سربلندی و عزت حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام شجونی، استقبال از نائب امام عصر(عج) را استقبال از امام زمان دانست و اظهار داشت: حوزویان منتظر آقا هستند و با استقبال باشکوه از ایشان تجلیلی به یاد ماندنی خواهند کرد.

این فعال سیاسی با تبیین برخی از ماموریت ها و رسالت های کنونی روحانیان ابراز داشت: روحانیت و حوزه های علمیه با داشتن چنین رهبر شایسته و وارسته ای باید با کار و همت مضاعف در برابر جنگ نرم دشمن بایستند و رسالت های خود را به خوبی انجام دهند. /924/ت301/ج
ارسال نظرات