۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۸۷۶۰۱

نرم افزار استفتائات رهبر معظم انقلاب برای تلفن همراه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ‌ نرم افزار استفتائات رهبر معظم انقلاب اسلامی، از سوی مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی در دنیای مجازی منتشر شد
استفتائات ويژه تلفن همراه



حجت الاسلام اسماعیل روشن تن، معاون پاسخگویی مرکز ملی پاسخگویی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: در آستانه سفر پر و خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان قم، و دهه کرامت، مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی ، در راستای پاسخگوئی به مسائل شرعی و دینی، اقدام به تهیه و انتشار نرم افزار تلفن همراه مجموعه استفتائات مقام معظم رهبری کرده است.

وی در ادامه افزود: این نرم افزار که قابلیت اجرا برروی اکثر گوشیهای تلفن همراه را دارد، دربردارنده کتاب اجوبه الاستفتائات، مجموعه استفاتات جدید از محضر ایشان و کتاب مناسک حج بر اساس فتوای ایشان است.

حجت الاسلام روشن تن اظهار داشت: استفتائات ذکر شده در این نرم افزار بر اساس ابواب فقهی تنظیم و با قابلیت مطالعه، جستجوی کلید واژگان و ارسال فتاوا از طریق پیامک و ایمیل عرضه شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین جدا از نرم افزار یاد شده ، مجموعه حدیثی شرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای درس خارج فقه، در قالب دو برنامه برای استفاده در رایانه و تلفن همراه با نام شمیمی از روایات نیز آماده انتشار است.

معاون پاسخگویی مرکز ملی پاسخگویی یادآور شد: این مجموعه در قالب یک لوح فشرده ، دربرگیرنده گزیده تصویری از سخنان مقام معظم رهبری در سفرهای پیشین به استان قم ، مجموعه تصاویر، مقالاتی درباره ولایت و رهبری بوده و به همراه قرائت کامل قرآن کریم آماده شده و به زودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

قابل ذکر است، علاقه مندان به دریافت و استفاده از نرم افزار های یاد شده می توانند از طریق پایگاه اینترنتی
مرکز ملی پاسخگوئی دینی و انجمن گفتگوی قرآنی و گفتگوی دینی وابسته به این مرکز آن را دریافت کنند./919/پ202/ف.

ارسال نظرات