۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۸۷۵۲۱
آیت الله ممدوحی:

برای تحقق مطالبات رهبری از حوزه های علمیه باید اقدامات بیشتری انجام شود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سفر مقام عظمای ولایت به شهر مقدس قم را دربردارنده دستاوردها و برکات فراوان برای شهر قم و حوزه های علمیه دانست و حوزویان را مشتاق دیدار با ولی امر مسلمین توصیف کرد.
آيت الله حسن ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: بهترین هدیه برای مردم و شهروندان استان قم این است که به زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی مشرف می شوند.

وی با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به قم منشا خیر و برکت فراوان برای حوزه های علمیه و حوزه علمیه قم است ابراز داشت: رؤیت یک ولی از اولیاء الهی برای مردم شهر مقدس قم، نعمت و توفیقی فوق العاده است که باید قدر آن را دانست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مقام معظم رهبری به هرکجا که قدم نهاده اند، قدوم مبارک شان منشا خیرات و برکات معنوی، مادی و فرهنگی بسیاری بوده است و در این سفر مهم نیز حوزه های علمیه از همه این برکات متنعم و بهره مند خواهد شد.

آیت الله ممدوحی در خصوص اقدامات و فعالیت های حوزه های علمیه در راستای پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری ابراز داشت: از خود حضرت آیت الله خامنه ای نقل شده است که یک سری اقدامات انجام شده است، اما نه آن چیزی که ما خواستیم.

وی با ناکافی توصیف کردن اقدامات انجام شده در راستای پاسخگویی به مطالبات رهبر انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه اظهار داشت: برای تحقق منویات و مطالبات حضرت آقا باید اقدامات بیشتری صورت بگیرد و انجام شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در خصوص فرافکنی و جوسازی های برخی سایت های مخالف و محافل ضد انقلاب اسلامی و تلاش آنها برای القای اختلاف میان رهبر و مراجع و علما خطاب به دشمنان و ضد انقلاب و محافل بیگانه گفت: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می بری و زحمتی هم برای ما پیدا نمی شود؛ دشمنان با این کارها و توطئه ها موفق نخواهند شد به اهداف خود دست یابند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص فضای عمومی حاکم بر حوزه های علمیه و حوزه علمیه قم به منظور استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: طلاب، اساتید و فضلای حوزه های علمیه سال ها در انتظار رهبر عزیزشان بودند و حال که این انتظار به سر می رسد، فضای عمومی حوزه بسیار خوب است و سفر ایشان شکوفایی ها را فراوان و دوچندان می کند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات