۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۸۷۴۷۱
مدیر مدرسه علمیه صدوقی قم:

فاصله بین حوزه علمیه و نظام از القائات دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه صدوقی (فاز پنج)، بصیرت و هوشیاری طلاب را عامل مهمی در مقابله با توطئه های دشمنان دانست و فاصله بین حوزه های علمیه و نظام را از جمله القائات بی پایه و اساس دشمنان خواند.
حجت الاسلام حسين رفيعي مدير مدرسه علميه صدوقي واحد 5


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رفیعی، مدیر مدرسه علمیه صدوقی فاز پنج ظهر امروز در دیدار طلاب این مدرسه با آیت الله مصباح یزدی، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم، گزارشی از برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات آموزشی این مدرسه ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این مدرسه در سه بعد اخلاقی، علمی و انقلابی فعالیت های خود را دنبال می کند ابراز داشت: در بعد علمی سعی ما بر این است که طلاب از اوقات خود بهترین استفاده را ببرند و در بعد اخلاقی نیز از اساتید برجسته و مبرز اخلاق بهره گرفته شود.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: در بعد انقلابی نیز تمام سعی و تلاش ما این بوده است که شؤونات نظام اسلامی در حوزه تقویت شود و بر این اساس طلاب را پذیرش و اساتید را بکار می گیریم.

حجت الاسلام رفیعی در خصوص دیگر برنامه های آموزشی مدرسه علمیه صدوقی فاز پنج گفت: در این مدرسه بحث مباحثه طلاب به صورت جدی پیگیری می شود و خوشبختانه تاثیرات بسیار خوبی نیز به دنبال داشته است.

مدیر مدرسه علمیه صدوقی فاز پنج، با اشاره به توطئه ها و نقشه های دشمنان جهت ضربه زدن به نظام اسلامی، هوشیاری و بصیرت طلاب را در مقابله با این توطئه های بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: ما با برنامه ریزی مناسب سعی کرده ایم بصیرت طلاب را ارتقا داده و شور آنها را به شعور بدل سازیم.

حجت الاسلام رفیعی همچنین ابراز داشت: این روزها دشمنان در تلاش هستند که این گونه وانمود کنند که حوزه های علمیه از انقلاب اسلامی فاصله گرفته و دور شده اند که این گونه سخنان القائات بی پایه و اساس است. /924/پ202/ف

ارسال نظرات