۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۸۷۲۱۶
نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه:

مقابله با تهدید نرم رویکرد فرهنگی سپاه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های این حوزه در سپاه اظهار داشت: مقابله با جنگ نرم را از رویکردهای سپاه پاسداران است.
آرم سپاه
حجت الاسلام محمد علی رضایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که این حوزه نسبت به گذشته روند رو به جلویی در پیش گرفته است، به خصوصیات سپاه پاسداران اشاره و خاطر‌نشان کرد: هماهنگی در بخش‌های مختلف سپاه و مقابله با استراتژی های دشمن در جنگ نرم، از رویکردهای سپاه پاسداران است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برگزاری همایش فصلی مسؤولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه در قرارگاه جنوب کربلا خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: مهم ترین هدف از برگزاری این همایش، تجدید میثاق با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به چگونگی برگزاری این همایش اشاره و خاطر‌نشان کرد: در این همایش مسؤولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه کشور حضور دارند به مدت دو روز در قرارگاه جنوب کربلا خوزستان به بررسی عملکرد های این نهاد می پردازند.

حجت الاسلام رضایی در ادامه با تشریح فعالیت های حوزه نمایندگی ولی فقیه بیان داشت: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در مراکز سپاه حضور فعال دارد که مسؤولیت آموزش احکام الهی، معارف اسلامی و پاسداری از احکام و حدود الهی در میان پاسداران و سربازان سپاه پاسداران را عهده دارد./945/پ202/س


ارسال نظرات