۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۸۶۴۷۲
فرمانده سپاه اهواز:

قرآن کریم مرکز اتحاد مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه اهواز، قرآن کریم را نقطه مرکزی اتحاد مسلمانان دانست.
اعتراض به هتک حرمت قرآن کريم
محمود نوری، فرمانده سپاه اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اقدام کشیش آمریکایی مبنی بر قرآن سوزی بمناسبت حادثه 11 سپتامبر، این حادثه را یکی از توطئه های شوم استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: هدف آنها از به آتش کشیدن کلام وحی، خدشه دار کردن مقدسات اسلام است تا عقاید مسلمانان را سست کنند.

فرمانده سپاه اهواز این اقدام موهن را سبب اتحاد و یکپارچگی مسلمانان دانست و اظهار داشت: به یقین بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان از این اقدام غیر انسانی و موهن آزرده خاطر شده اند و نه تنها سبب تزلزل در عقاید اسلامی آنها نمی شود بلکه تحریک جهان اسلام مبنی بر اتحاد، همدلی و یکپرچگی مسلمانان را در پی دارد.

وی با بیان این که قرآن سبب اتحاد مسلمانان است تصریح کرد: به یقین اعتراض جهان اسلام افزون بر اتحاد بیشتر آنها سبب پیشگیری از تکرار این جنایت ددمنشانه می شود.

نوری در پایان هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن را در راستای پروژه جنگ نرم علیه جهان اسلام خواند و بیان داشت: اقدامات خود جوش مردمی و سازمان دهی شده در کشور و جهان اسلام سبب بازدارندگی از جنایات استکبار جهانی می شود./945/پ203/ص

ارسال نظرات