۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۸۵۶۳۲
امام جمعه سردشت:

هرگونه سازش با اسرائیل به معنای فراموشی فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت دزفول با تأکید بر ضرورت ایستادگی در برابر جنایات اسرائیل غاصب گفت: هرگونه سازش با این رژیم صهیونیستی به معنای فراموشی فلسطین است.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول
حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از دزفول، با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی با شکوه روز قدس، اظهار داشت: سازش با اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار سبب فراموشی آرمان های امام راحل و امت های اسلامی در خصوص آزاد سازی قدس شریف خواهد شد.

امام جمعه سردشت دزفول با اشاره به نامگذاری روز قدس از سوی بنیان گذار انقلاب اسلامی با بیان این که امام خمینی(ره) در خصوص روز قدس به وظیفه اسلامی، انسانی و الهی خود عمل کرد، گفت: در گوشه ای از دنیا یک عده انسان ظالمانه از خانه خودشان آواره شده اند و مرتب هم تعدادی از این ملت مظلوم کشته شده و مورد ظلم و تعدی قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: امام راحل در چنین زمانی با عمل کردن به وظیفه الهی خود، ملت ها را بیدار و دلها را متوجه مسأله فلسطین و بیت المقدس به عنوان نخستین قبله مسلمانان کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با تقدیر از حضور گسترده ملت شریف ایران در راهپیمایی های روز قدس ابراز داشت: این راهپیمایی ها در حقیقت عبادت بوده و کمترین کمک به ملت فلسطین است، اما موجب تقویت روحیه آنها می شود.

حجت الاسلام نصیری در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص روز قدس مبنی بر این که « پیام روز جهانی قدس این است که امت اسلام زیر بار ظلم نمی رود» اظهار داشت: روز قدس به عنوان نشانه دلبستگی انقلاب و ملت اسلامی ایران به فلسطین و مردم ستمدیده آن دیار یاد کرد.

امام جمعه سردشت دزفول همچنین با بیان این که روز قدس یکی از برجسته ترین یادگارهای امام راحل محسوب می شود، افزود: به برکت روز قدس توانستیم نام قدس شریف را زنده نگه داریم، در حالی که بسیاری از حکومت ها و سیاست ها با هزینه کردن بودجه های هنگفت تلاش داشتند مسأله فلسطین و ملت مظلوم این کشور به فراموشی سپرده شوند و ظلم آشکار اسراییلیان در منطقه ریشه کند.

وی در پایان حمایت های جمهوری اسلامی ایران را سبب افزایش روحیه و مقاومت فلسطین دانست و اذعان داشت: هیچ کس نباید این چنین تصور کند که راهپیمایی های روز قدس بی اثر است، بلکه حضور حماسی ملت های مسلمان و آزاده جهان در راهپیمایی های روز قدس مانند بمب در سراسر جهان به صدا در می آید./945/پ202/س
ارسال نظرات