۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۲:۰۳
کد خبر: ۸۵۶۲۵
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانگر پافشاری بر اصول انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سلیمی گفت: پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پایبندی به اصول ملت فلسطین و پافشاری بر حقوق حقه این ملت تا آزادسازی قدس شریف است.
حجت الاسلام عليرضا سليمي نماينده در مجلس هشتم
حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی پرشور روز قدس در تهران طی گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پایبندی به اصول ملت فلسطین و پافشاری بر حقوق حقه این ملت تا آزادسازی قدس شریف است.

وی افزود: همانگونه که انتظار می رفت روز قدس امسال پر شورتر از سالهای گذشته با حضور حداکثری مردم برگزار شد که این خود نشانگر خشم و عصبانیت مسلمانان از مذاکرات یک سویه و ظالمانه سازش سران رژیم صهیونیستی با دولت خود خوانده فلسطین است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس میراث امام خمینی (ره)است بیان کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب اقدامی شایسته جهت حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدمی جدی برای حفظ وحدت اسلامی است.

وی با اشاره به شعارهای انحرافی فتنه گران در روز قدس سال گذشته تصریح کرد: همانگونه که دیده می شود ملت به هیچ فرد یا گروهی اجازه نخواهد داد که با زیر پا گذاشتن حقوق ملت مسلمان فلسطین بر وحدت اسلامی خدشه وارد کنند.

عضو مجمع روحانیان مجلس هشتم تاکیدکرد: حضور پر رنگ تر مردم در راهپیمایی امسال علاوه بر تاکید دوباره ملت ایران اسلامی بر حقوق فلسطین مبین آگاهی و بصیرت یافتن بیش از پیش جامعه در برابر فتنه های دشمن است.

وی افزود: مردم با حضور گسترده خود در همایش بزرگ سالانه آزادسازی قدس شریف این پیام را به بد خواهان و فریب خوردگان نظام دادند که ملت ایران هیچگاه بر سر اصول و مبانی آموزه های امام و انقلاب که برخاسته از آموزه های اسلامی است کوتاه نمی آیند./955/ت302/ج
 
ارسال نظرات