۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۸۵۵۶۲
امام جمعه تبریز:

مردم کشورهای منطقه دست‌های خیانت کار سازش را قطع خواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری گفت: اگر آمریکا خیال می کند که دست های کثیفی برای حمایت از رژیم صهیونیستی دراز خواهد شد، بداند که مردم کشورهای منطقه آن دست های خیانت کار را قطع خواهند کرد.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با تاکید بر اینکه ملت ایران حمایت از مظلومان فلسطین را افتخاری برای خود می داند، اظهار داشت: آرمان امروز مردم ایران همان آرمان امام راحل و اول انقلاب است.

وی با بیان اینکه صهیونیزم بین الملل با تسلط بر هشتاد درصد رسانه های دنیا سعی در اعلام توجیهی موجه برای جنایات خود است، گفت: این رژیم جعلی درصدد پنهان حقایق است، چراکه منطقش حکم می کتد که اخلاق و عدالت مانع سیاست است.

آیت الله شبستری با تشریح برخی جنایات این رژیم غاصب گفت: اسرائیل غاصب بزرگترین مرکز تجارت جهانی قاچاق اعضای انسان است، به گونه ای که یکی از وظایف ارتش صهیونیستی اسیر گرفتن فلسطینیان برای تجارت اعضای بدن آنهاست.

وی ادامه داد: امروزه بالاترین قاچاق انسان در رژیم صهیونیستی اتفاق می افتد، تاکنون بیش از ۲۵ هزار کودک اوکراینی توسط عمال این رژیم قاچاق شده است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه فساد رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است، خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی مقام دوم جهان در مصرف مواد الکلی را دارد.

عضو خبرگان رهبری پایان ناپذیری جنگ عراق و افغانستان را به علت سودآوری فروش تسهیلات اسرائیلی به ناتو دانست و اظهار داشت: امروزه زنان و و کودکان فلسطینی قربانیان تسلیحات غیرمتعارف این رژیم شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه سازش با رژیم صهیونیستی نتیجه ای جز خیانت به مردم فلسطین حاصل نخواهد شد، اظهار داشت: اگر آمریکا خیال می کند که دست های کثیفی برای حمایت از رژیم صهیونیستی دراز خواهد شد، بداند که مردم کشورهای منطقه آن دست های خیانت کار را قطع خواهند کرد.

آیت الله شبستری با تاکید بر اینکه اسرائیل رو به افول و زوال است، خاطر نشان کرد: خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی رو به ویرانی است، چراکه به اعتراف خود اسرائیل یهودیان یمن نیز به جای اسرادیل به دیگر کشورهای منطقه مهاجرت می کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با بحران بی سابقه اقتصادی روبروست، تاکید کرد: چهل درصد کودکان این رژیم غاصب زیر خط فقر زندگی می کنند، این در حالی است که بحران امنیت صهیونیزم بین الملل را تهدید می کند.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیل پاکستان اظهار داشت: در شرایطی که این سیل ویرانگر بیست میلیون پاکستانی را آواره کرده است، روز ۲۱ رمضان گروه های تروریستی به دسته های عزاداری مولای متقیان در شهر لاهور حمله کرده اند.

وی با اعلام اینکه در این حادثه تروریستی ۳۰ شهید و ۲۲۰ مجروح شدند، ادامه داد: از دولت پاکستان می خواهیم با این اندازه سهل انگاری و بی کفایتی در برابر توطئه های آمریکا تسلمی نشود./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات