۱۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۸۵۳۸۵
آیت الله حسینی بوشهری:

حضور در راهپیمایی روز قدس، نوعی اعلام مبارزه با ستمگران و جباران است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، نوعی اعلام مبارزه با ستمگران و جباران و توطئه گرانی است که سالیان متمادی است دست شان به خون فلسطینیان آغشته است و هر نوع جنایتی را در این کشور اشغالی انجام می دهند.
1/ آيت الله حسيني بوشهري
آیت‌الله سید‌هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم و عضو جامعه مدرسین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به روز جهانی قدس، خواستار حضور پرشور مردم در این راهپیمایی شد و اظهار داشت: روز قدس از ابتکارات امام خمینی (ره) و میراث ماندگار ایشان است.

وی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس و حضور مردم در راهپیمایی این روز تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بیش از شصت سال است که سرزمین های فلسطین را اشغال و مردم این کشور را آواره کرده است.

امام جمعه قم تصریح کرد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، نوعی اعلام مبارزه با ستمگران و جباران و توطئه گرانی است که سالیان متمادی است دست شان به خون فلسطینیان آغشته است و هر نوع جنایتی را در این کشور اشغالی انجام می دهند.

وی تاکید کرد: امت ما امسال، پررنگ‌تر و قوی‌تر از همیشه در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند یافت و پاسخی کوبنده به دشمنان خواهند داد و به مردم مظلوم فلسطین نیز خواهند گفت ما در کنار شما هستیم و شما را تنها نمی گذاریم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در سال گذشته در مراسم روز قدس شاهد فتنه گری برخی ها بودیم که از بیرون هدایت می شدند و با شعارهای انحرافی سعی در انحراف میراث ماندگار امام راحل داشتند و اگر ملت ایران از سالیان قبل حضوری آگاهانه تر و با صلابت تر داشته باشد، پاسخی کوبنده به همه تهدیدات و حربه های دشمنان خواهد داد.

وی آحاد مختلف مردم را به حضور پرشور و آگاهانه در راهپیمایی روز قدس فراخواند و تاکید کرد: حضور مردم ما با شعار دفاع از فلسطین و غزه به عنوان رمز عزت مسلمانان می توانند جوابی دندان شکن به اسرائیل غاصب باشد که می خواهد مسیر امت اسلامی را به سمت دیگری سوق دهد.

آیت‌الله حسینی بوشهری، با بیان اینکه پیام ملت اسلام در روز جهانی قدس، پیام مبارزه با ستمگران و رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود گفت: مردم با حضورشان در راهپیمایی روز قدس باید ابراز همدردی خود را با ملت فلسطین نشان دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ملت فلسطین احساس می کنند در برابر جنایات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل تنها مانده اند؛ حضور پرشور امت اسلام با شعار مرگ بر اسرائیل، قدس باید آزاد گردد و دیگر شعارهای حماسی، نشان دهنده این نکته خواهد بود که ملت فلسطین تنها نیست.

آیت‌الله حسینی بوشهری در پایان تاکید کرد: ملت قهرمان ایران اسلامی همانگونه که تاکنون حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام کرده و نشان داده است، امسال نیز بر اساس وظیفه دینی و الهی خود حضوری پرشورتر از همیشه در راهپیمایی روز قدس خواهد داشت و نشان خواهد داد که حامی مظلومان فلسطین هستند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات