۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۸۳۰۲۸
آیت الله نوری همدانی در فرودگاه ساری:

دیدار با مردم ولایتمدار مازندران مهم‌ترین هدف این سفر تبلیغی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در فرودگاه ساری بخشی از برنامه‌های سفرهای تبلیغی خود به مازندران را تشریح کرد و گفت: دیدار با مردم ولایت مدار و انقلابی مازندران مهم‌ترین هدف این سفر تبلیغی است.
دیدار با مردم ولایتمدار مازندران مهم‌ترین هدف این سفر تبلیغی است


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، از مراجع تقلید، بعدازظهر امروز در ایتدای ورود به فرودگاه دشت ناز ساری در سخنانی کوتاه پیرامون اهداف سفر خود به مازندران گفت: این برنامه در راستای سفرهای تبلیغی به مناطق و استان های مختلف است.

وی با بیان این‌که در این سفر تبلیغی با مردم ولایت مدار و انقلابی مازندران دیدار خواهم کرد، افزود: همچنین در این سفر چند روزه دیدار هایی را نیز با علما و روحانیان، خانواده های شهدا و ایثارگران و همچنین مسؤولان و دولتمردان استان خواهم داشت.

براساس این گزارش، حضرت آیت الله نوری همدانی بعد از ظهر امروز به منظور سفری تبلیغی وارد فردوگاه دشت ناز ساری شد وازسوی آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه درمازندران، ائمه جمعه، استاندار، فرمانداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی مورد استقبال قرار گرفت.

گفتنی است، نخستین برنامه حضرت آیت الله نوری همدانی از صبح فردا با حضور در گلزار شهدای ساری، دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران و سخنرانی در گردهمایی علما و روحانیان مازندران که در مصلای امام خمینی‌(ره) مرکز استان برگزار می شود، آغاز خواهد شد./904/پ202/س

ارسال نظرات