۱۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۸۲۶۱۵
با حضور قاریان بین المللی؛

برگزاری محفل انس با قرآن در 10 شهر مازندران

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در ایام ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته مصری محفل انس با قرآن در ده شهر مازندران برگزار می‌شود.
محفل انس با قرآن در اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز در جمع خبرنگاران دعوت از قاریان برجسته مصری و قاریان بین‌المللی برای برگزاری محفل انسی با قرآن کریم را از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته مصری محفل انسی با قرآن در ده شهر مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه همخوانی قرآن برای توسعه بیشتر فرهنگ قرآنی در امامزاده‌های شاخص استان مازندران نیز در ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

مدیر کل اوقاف مازندران همچنین از دعوت پنج مفسر قرآن کریم از حوزه علمیه قم برای توسعه ترویج تفسیر قرآن کریم در پنج شهر استان مازندران در ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان داشت: علاوه بر این پنجاه روحانی نیز به منظور تبلیغ دین در این ماه با فضیلت به روستاه های استان اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام سهرابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که اعتبار امسال اوقاف و امور خیریه مازندران حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است از بازسازی امامزادگان مازندران خبر داد و افزود: امسال برای احداث، تعمیر، تکمیل و مرمت امامزادگانی که در دست احداث هستند بودجه در نظر گرفته شده که چند امامزاده بابل نیز از این اعتبار بهره‌مند می‌شوند./950/پ202/س

ارسال نظرات