۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۸۲۳۱۱

طرح «‌تذکر لسانی» در سی شهر کشور در حال اجرا است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور استان‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور با حضور در دهمین جلسه ستاد احیای شهرستان خوی از اجرای طرح«تذکر لسانی» در سی شهر کشور خبر داد.
جلسه ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر خوي جلسه ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر خوي جلسه ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر خوي جلسه ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر خوي جلسه ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، حجت الاسلام جواد صادق‌زاده در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوی با معرفی ستاد احیا این شهرستان به عنوان ستاد نمونه استان اظهار داشت: طرح «‌تذکر لسانی» در سی شهرستان کشور در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این طرح با همکاری معتمدان مساجد، اصناف، هیأت‌های مذهبی و نیروی انتظامی به صورت الگو به مرحله اجرا در می آید.

حجت الاسلام صادق زاده شهرستان خوی را یکی از شهرهای منتخب در استان آذربایجان غربی برای طرح تذکر لسانی عنوان و تصریح کرد: فرهنگ سازی و آگاه ساختن مردم نسبت به این فریضه الهی به ویژه برای دستگاه های دولتی، امری ضروری است و باید در اجرای طرح تذکر لسانی، شخصیت و حقوق افراد طبق موازین اسلامی در نظر گرفته شود.

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد: کلمات و سخنان آمر به معروف باید سالم و صالح باشد و از آفاتی چون نیش زدن، تحقیر، توهین، فحش و هرگونه بدگویی به دور باشد و آمر به معروف تلاش کند این وظیفه دینی را به گونه ای انجام دهد که شعله های معصیت را در شخص مرتکب گناه خاموش ساخته و به گسترش تیرگی ها در جامعه پایان دهد.

امام جمعه و رییس ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر خوی نیز در این جلسه آمادگی ستاد احیا این شهرستان را در عملیاتی شدن تذکر لسانی که تأکید رهبر معظم انقلاب است اعلام کرد و راهکارهایی در این زمینه ارائه داد.

همچنین فرمانده انتظامی خوی و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان از تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در هشتاد درصد از اداره های دولتی و کارخانه های این شهرستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی اداره ها و کارخانه های این شهرستان تشکیل شود./938/پ202/س
ارسال نظرات