۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۸۲۱۹۷

همایش طلاب استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش منطقه ای مشترک طلاب و فضلای استان خراسان جنوبی با حضور آیت الله خاتمی در شهرستان فردوس برگزار می شود.
آيت الله خاتمي
حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، نماینده طلاب شهرستان فردوس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش مشترک منطقه ای طلاب و فضلای استان خراسان جنوبی با حضور آیت الله سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد.

وی در خصوص زمان برگزاری همایش مشترک طلاب استان خراسان جنوبی نیز گفت: این همایش روز هفدهم مردادماه، با حضور مشترک طلاب شهرستان های مختلف استان خراسان جنوبی در شهرستان فردوس برگزار می شود.

نماینده طلاب شهرستان فردوس، هدف از برگزاری این نشست مشرک را بحث و تبادل نظر طلاب استان خراسان جنوبی پیرامون مشکلات و مسائل فرهنگی این استان و تحلیل مسائل روز کشور دانست و تاکید کرد: آیت الله خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این نشست مشترک، به بررسی آخرین تحولات جاری کشور و همچنین تبیین رسالت حوزه‌های علمیه در مقطع حساس کنونی خواهد پرداخت.

حجت الاسلام رضوانی نسب همچنین اضافه کرد: برخی از نمایندگان طلاب و فضلای شهرستان های استان خراسان جنوبی نیز در این همایش مشترک دیدگاه های خود را در خصوص مسائل و مشکلات استان مطرح خواهند کرد.

وی در خصوص برنامه ها و اقدامات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان خراسان جنوبی نیز ابراز داشت: این استان کشور حدود چهارصد طلبه در قم دارد و شهرستان فردوس نیز در مجموع حدود سیصد طلبه در شهرستان های مختلف کشور دارد که در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول فراگیری علوم دینی و حوزوی هستند./ 924/پ202/س
ارسال نظرات