۰۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۸۱۸۵۸
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک:

کانون‌های مساجد مکان مناسبی برای ایجاد تحولات فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از بزرگ ترین و بهترین مکان‌ها برای ایجاد تحولات فرهنگی هستند.
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جبار رضایی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، در نخستین دیدار خود با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان باغملک، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را یکی از بزرگ ترین و بهترین ظرفیت‌ها برای ایجاد تحولات فرهنگی دانست و افزود: این کانون‌ها با مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق پایه‌ریزی شده است.

وی افزود: با توجه به تلاش‌های بیگانگان برای از بین بردن فرهنگ دینی ما، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش عمده ای در حفظ این پایگاه و حضور پر رنگ جوانان در مساجد دارند.

رضایی ادامه داد: ائمه جماعات، مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اعضاء این کانون ها باید تمام تلاش خود را برای اجرای اهداف فرهنگی و هنری این کانون ها داشته باشند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک با اشاره به طرح 1444 گفت: با حمایت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، برنامه‌های‌ ویژه‌ای برای ترویج فرهنگ مسجد در شهرستان برنامه ریزی شده است؛ از این رو همکاری مدیران و ائمه جماعات در این عرصه بسیار مهم است.

گفتنی است، سی کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان باغملک فعال هستند./945/پ202/س



ارسال نظرات