۲۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۸۰۵۶۸
معاون رسانه‌ای مرکز حجاب ریحانه النبی:

حجاب و عفاف یک مطالبه جدی و عمومی است

خبرگزاری رسا ـ معاون رسانه‌ای مرکز حجاب ریحانه النبی(س)، با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای تضعیف باورهای اعتقادی و ارزش‌های اسلامی در جامعه،‌ بر ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و حجاب و عفاف را یک مطالبه جدی و عمومی برشمرد.
حجاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حسین رمضانی، معاون رسانه‌ای مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه النبی(س)، پیش از ظهر یک شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، بر ضرورت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در صدد هستند با ترویج بی بندوباری و بدحجابی در بین نسل جوان،‌ ارزش های اسلامی و اصول اعتقادی جامعه را تضعیف و جوانان را بی هویت کنند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف یک مطالبه جدی و عمومی است، بر ضرورت زنده نگه داشتن این مطالبه تاکید کرد و ابراز داشت:‌ باید با احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر و انجام کارهای فرهنگی و اقدام های قانونی لازم برای مساله حجاب و عفاف در کشور فکری کرد.

معاون رسانه ای مرکز حجاب ریحانه النبی در ادامه، با تشریح فعالیت های این معاونت گفت: این معاونت از سال 87 فعالیت های خود را آغاز کرده و با برنامه ریزی مناسب در حوزه های مختلف کاری فعالیت ها و اقدامات خوبی را انجام داده است.

رمضانی انعکاس و اخبار مرتبط با مقوله حجاب و عفاف را از جمله فعالیت های معاونت رسانه ای مرکز حجاب ریحانه النبی ذکر کرد و گفت: اخبار مربوط به حجاب و عفاف از طریق سایت اینترنتی www.hejabnews.com برای کاربران قابل دسترسی است.

وی ابراز داشت: سایت حجاب ایران که یک سایت علمی و فرهنگی تخصصی در مقوله حجاب و عفاف است، نیز در محورهایی محتوایی اخبار، پژوهش،‌ درج مقالات تخصصی مرتبط با حجاب و عفاف،‌ بانک معرفی نرم افزارهای حجاب،‌ پرسمان و پاسخ به سؤالات فعالیت خود را شروع کرده است.

معاون رسانه‌ای مرکز حجاب ریحانه النبی(س) در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های این معاونت در آینده نزدیک تصریح کرد: ما درصدد راه اندازی باشگاه افتخاری خبرنگاران حجاب و عفاف هستیم و سعی داریم در استان های مختلف خبرنگار تخصصی در مقوله حجاب و عفاف داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به راه اندازی سامانه اطلاع رسانی پیام کوتاه این مرکز فرهنگی تصریح کرد:‌ این سامانه به شماره پیامک 30002533 اخبار مرتبط با مقوله حجاب و عفاف را برای بیش از نهصد نفر از مخاطبان و جامعه هدف خود شامل مدیران،‌نبخبگان و خبرنگاران رسانه های مختلف ارسال می کند. /924/پ202/س
ارسال نظرات