۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۸۰۵۲۰

حزب الله لبنان انفجارهای تروریستی اخیر کاظمین عراق را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان حملات تروریستی اخیر گروه های تکفیری علیه زائران امام موسی کاظم(ع) را محکوم کرد و هدف از این حملات را از بین بردن ثبات و امنیت عراق در راستای خدمت به پروژه های اشغالگری و برنامه های شیطانی آمریکا در این کشور دانست.
حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش حزب الله لبنان، روز گذشته با صدور بیانیه ای، حملات تروریستی علیه زائران حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) را محکوم کرد و عاملان این حملات تروریستی را قاتلانی جنایتکار دانست که عاری از احساسات انسانی هستند.

این بیانیه عاملان این جنایت ها را به تلاش برای ویران کردن عراق و از بین بردن ثبات و امنیت این کشور در راستای خدمت به پروژه های اشغالگری و برنامه های شیطانی آمریکا در عراق متهم کرد و افزود: پس از اینکه پای نظامیان آمریکایی به عراق باز شده است، این کشور به صحنه کشتار دسته جمعی و حمله به مومنان و مراقد مطهر ائمه(ع) و عبادت گاه ها تبدیل شده است.

حزب الله لبنان با ابراز همدردی با خانواده های شهدای این عملیات های تروریستی، شفای هرچه زودتر مجروحان این انفجارهای تروریستی را از خداوند خواست و ابراز امیدواری کرد که مقام های عراقی موفق به شناسایی، بازداشت و مجازات عاملان این جنایت وحشیانه شوند.

گفتنی است که بنا بر اعلام مقام های امنیتی عراق، گروه های تکفیری در بمب گذاری ها و حملات انتحاری علیه زائران حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) 70 نفر را شهید و بسیاری را مجروح کردند.

این در حالی است که علیرغم حملات تروریست های تکفیری برای ارعاب شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، رسانه های عراقی روز گذشته از حرکت موج میلیونی زائران به سوی حرم امام موسی کاظم(ع) خبر دادند که بیشتر آنها با پای پیاده از مناطق مختلف عراق به سمت شهر کاظمین حرکت کرده بودند./981/الف

ارسال نظرات