۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۸۰۳۹۷

بهره مندی 240 قرآن آموز از طرح‌های آموزشی مؤسسه لقاء الله خوی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مؤسسه قرآنی لقاءالله خوی از بهره مندی 240 قرآن آموز از طرح های آموزشی این مرکز خبر داد.
آموزش قرآن در موسسه لقاء الله
لعیا غلامی، مسؤول مؤسسه قرآنی لقاءالله خوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، از بهره مندی 240 قرآن آموز از طرح های آموزشی این مرکز قرآنی در گروه های مختلف سنی خبر داد و اظهار داشت: مؤسسه قرآنی لقاء الله هم اکنون در سه شعبه علاقه مندان به فراگیری آیات الهی را در قالب دوره های مختلف آموزشی تحت تعلیم قرار داده است.

وی در ادامه افزود : این مؤسسه در رشته های روان خوانی، روخوانی، مفاهیم، تجوید، صوت و لحن برای ترم تابستان قرآن آموز می پذیرد.

مسؤول مؤسسه قرآنی لقاء الله خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های تخصصی قرآن کریم در تمامی رشته های مرتبط با بهره گیری از اساتید مجرب استانی و کشوری در ارتقاء کمی و کیفی سطح آموزش نقش بسزایی دارد.

وی در ادامه تشکیل کلاس های هنری ازجمله خوشنویسی، نقاشی، خیاطی، گلدوزی و همچنین کلاس های ورزشی از جمله تکواندو، ژیمانستیک و شنا را درکنار برنامه های قرآنی از دیگر فعالیت های این مؤسسه بیان کرد.

غلامی گرایش جوانان به بهره گیری از معارف قرآنی را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و اظهار کرد: خدا را شاکریم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و عنایات ویژه مقام معظم رهبری به نسل جوان و نوجوان جامعه، شاهد گرایش چشمگیر جوانان در سطح کشور به مفاهیم و معارف قرآنی هستیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن گرایش روز افزون جوانان به آموزه های قرآنی اظهار داشت: به یقین نسل جوان و متعهد ایران اسلامی با توجه به فطرت پاک و حقیقت طلب خویش و با بهره مندی از اساتید بزرگوار و مربیان برجسته قرآنی بیش از پیش در مسیر آشنایی با معارف قرآن گام می نهند./938/پ202/ص
ارسال نظرات