۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۸۰۳۳۵
در نشستی خبری؛

فعالیت‌های مرکز حجاب ریحانه النبی تشریح می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست خبری مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی، 20 تیرماه، با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در شهر مقدس قم برگزار می شود.
ريحانه النبي
حسین رمضانی معاون رسانه ای مرکز حجاب ریحانه النبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ از برگزاری نشست خبری مدیر این مرکز فرهنگی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به منظور تشریح فعالیت ها و اقدامات و برنامه های مرکز حجاب ریحانه النبی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه نشست خبری مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی به مناسبت روز حجاب و عفاف(21 تیرماه) برگزار می شود ابراز داشت: در این نشست خبری که روز یک شنبه بیستم تیرماه از ساعت نه صبح برگزار می شود،‌ حجت الاسلام محمدمهدی ابراهیم پور، مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی،‌ افزون بر تشریح و تبیین فعالیت ها،‌ برنامه ها و اقدامات این مرکز،‌ به سؤالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

رمضانی تصریح کرد: برای حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در این نشست خبری هماهنگی های لازم انجام و دعوتنامه به دفاتر و نمایندگی های خبرگزاری ها،‌ نشریات و مطبوعات استانی ارسال شده است.

وی در ادامه با تشریح فعالیت های معاونت رسانه ای مرکز حجاب ریحانه النبی ابراز داشت: این معاونت با برنامه ریزی مناسب در حوزه های مختلف کاری فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون نیز اقدامات خوبی را انجام داده است.

رمضانی انعکاس و اخبار مرتبط با مقوله حجاب و عفاف را از جمله فعالیت های معاونت رسانه ای مرکز حجاب ریحانه النبی ذکر کرد و گفت: اخبار مربوط به حجاب و عفاف از طریق سایت اینترنتی به نشانی http://www.hejabnews.com برای کاربران اینترنتی قابل دسترسی است.

قابل ذکر است، مرکز حجاب ریحانه النبی در سال 84 به همت شماری از مبلغان حوزه علمیه تاسیس شد و در حال حاضر این مرکز در پنج استان کشور نمایندگی دارد و توانسته است طرح های بسیار خوبی را در راستای نهادینه کردن حجاب و عفاف در کشور انجام دهد.

گفتنی است مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی در خیابان صفائیه شهر قم، کوچه شماره 32،‌ روبروی دارالقرآن الکریم امام حسین(ع)،‌ نبش کوچه شهید کمره ای واقع شده است. /924/پ202/ص

ارسال نظرات