۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۷۹۴۹۱

نام نویسی عمره طلاب سراسر کشور آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه از آغاز نام نویسی عمره طلاب سراسر کشور خبر داد.
عمره مفرده
حجت‌الاسلام محمود ملکدار، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از آغاز نام نویسی عمره طلاب سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت:طلاب و روحانیان سراسر کشور تا 5 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا به صورت اینترنتی نام نویسی کنند.

وی افزود: طلاب حوزه‌های علمیه برای نام نویسی عمره می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی این مرکز به نشانی http://mortn.ir اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام ملکدار، دارا بودن حداقل اتمام پایه چهار و اشتغال در پایه پنجم، داشتن پرونده فعال در مرکز مدیریت حوزه ، عدم سابقه تشرف به عمره مفرده ، داشتن گذرنامه معتبر تا5 اردیبهشت 89 را از جمله شرایط این دوره از ثبت نام عمره طلاب و روحانیون برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: براساس سهمیه اعلام شده در سال جاری یک و سوم آمار سال گذشته از طلاب به عمره اعزام می‌شوند که زمان اعزام‌ها 31 اردیبهشت، 15 تیرماه، دوم و سوم مرداد ماه خواهد بود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گفت: سال گذشته 13 کاروان ویژه و مستقل از استان‌های مختلف عازم مکه شدند که امسال به دلیل کمبود سهمیه اعزام کاروانی از استان‌ها نداریم و طلابی که از سراسر کشور در این دوره نام نویسی کنند به صورت متمرکز از قم اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: سهمیه همه استان‌ها برای اعزام اعلام شده و ما سهمیه مدرسه‌ای تعیین نکرده‌ایم و نام نویسی نیز تنها از طریق سامانه اینترنتی این مرکز http://mortn.ir صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام ملکدار خاطر نشان کرد: افزون برسهمیه اعلام شده اساتید سطوح عالی، پژوهشگران، مدرسان، مبلغان نمونه و مدیران مدارس علمیه از سهمیه ویژه برخوردار خواهند بود./917/پ202/ص


ارسال نظرات