۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۷۸۷۲۹
منتشر شد؛

عقاید اسلامی در پرتو قرآن، حدیث و عقل

خبرگزاری رسا ـ کتاب عقاید اسلامی در پرتو قرآن، حدیث و عقل، نوشته آیت الله جعفر سبحانی از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر شد.
عقايد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سبحانی در کتاب عقاید اسلامی در پرتو قرآن، حدیث و عقل، با ژرف اندیشی و احاطه بر تفسیر و حدیث و نیز کلام قدیم و جدید و تسلط بر شبهه های عصر، چنین رسالتی را به انجام رسانده است.

کتاب حاضر، خلاصه و فشرده مجموعه شش جلدی عقاید اسلامی و استدلالی است که در یک جلد جمع آوری شده است.

کتاب عقاید اسلامی در پرتو قرآن، حدیث و عقل در شش بخش تدوین شده است. این شش بخش شامل خدا و نظام آفرینش، خدا و صفات جمال و جلال، خدا و پیامبران آسمانی، خدا و پیامبر اسلام، خدا و امامت و خدا و معاد است.

هر یک از این بخش ها شامل بیست درس است. در این کتاب کوشش شده است که برای اثبات عقاید اسلامی از روشن ترین براهین بهره گرفته شود و از هر نوع برهان پیچیده که برای نوع افراد یقین آفین نیست، پرهیز شود.

در عین حال در نگارش کتاب، کمال دقت از نظر ساده نویسی و پرهیز از پیچیده گویی صورت گرفته و از آسان ترین راه، عمیق ترین برهان بیان شده است.

کتاب عقاید اسلامی در پرتو قرآن، حدیث و عقل، نوشته آیت الله جعفر سبحانی در 616 صفحه از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر شده است./916/ن601/ع

ارسال نظرات