۱۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۷۸۴۰۷
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مقابله با ملت ایران از دستورالعمل‌‌های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همت و کار مضاعف را در دستور کار قرار دهیم تا به موفقیت‌های بزرگ دست یابیم.
محسن رضايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دزفول با اشاره به نامگذاری سال همت مضاعف و کار مضاعف از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: همت و کار مضاعف را در دستور کار قرار دهیم تا به موفقیت‌های بزرگ دست یابیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که مقابله با ملت ایران از دستورالعمل‌‌های دشمن است، گفت: دشمنان ایران اسلامی زمانی که نتوانستند ایران را شکست دهند در راستای عدم کسب موفقیت ایران اسلامی گام برداشتند.

وی با بیان این‌که پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در اولویت کار مسؤولان نظام شود، خاطر‌نشان کرد: مسؤولان نظام اگر تلاش خود را چند برابر کنند باعث می‌شود تا مردم از این امر برای افزایش سطح همت و تلاش‌شان راغب باشند و در راستای فتح قله‌های بلند همت گمارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: یکی از اهداف عالیه پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید بر سخت‌کوشی ملت در کسب موفقیت‌های بیشتر است و این مسأله باید مورد توجه قرار گیرد.

رضایی در پایان تأکید کرد: ملت ایران باید با همت و تلاش بیشتر در عرصه‌ها پیش رود تا بتواند مسیر انقلاب را در پیشرفت‌ها ادامه دهد./945/پ202/س
ارسال نظرات