۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۷۷۴۱۰
عضو خبرگان رهبری:

مسؤولان از تأمین مسکن اقشار آسیب‌پذیر غفلت نکنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: سازمان بهزیستی باید در کنار نگاه به خودکفایی خانواده های محروم، به فکر مسکن آنان نیز باشد.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در اردبیل، عصر روز گذشته در همایش تجلیل از خیران سازمان بهزیستی این استان اظهار داشت: بر اساس آیات و روایات مستند تاریخی، عامل بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی، فقر و محرومیت است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی با تفکر رسیدگی به وضعیت محرومان و نیازمندان به پیروزی رسید، گفت: نباید از آرمان مهم امام راحل که دستگیری از نیازمند را مهم‌ترین رسالت نظام اسلامی می دانست، غفلت کرد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با تقدیر از تلاش های سازمان بهزیستی در جهت دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه ادامه داد: سازمان بهزیستی باید ضمن خودکفایی خانواده های محروم، به فکر مسکن آنان نیز باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با تأکید بر اقدامات عملی بر رفع چهره محرومیت از استان اردبیل ابراز داشت: جای تعجب است که استانی همچون اردبیل با قابلیت‌‌های فراوان ده‌درصد مددجوی بهزیستی و کمیته امداد داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه بر ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه تأکید کرد و افزود: در مبانی اسلامی قیمت هر انسان با عمل نیک و کارهای پسندیده وی سنجش می‌شود.

وی همچنین خواستار مشارکت بیش از پیش مردم در کارهای خیر گفت: تمرکززدایی فعالیت‌های خیریه از مراکز و مجموعه‌های دولتی ضرورت دارد./935/پ202/س

ارسال نظرات