۱۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۷۱۴۸
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی:

پیامبر اسلام بزرگ‌ترین سرمایه مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران گفت: پیامبر اسلام(ص) پناه ما در مشکلات دنیوی و آخرت بوده و محبت ایشان بزرگ‌ترین سرمایه ما است.
حجت‌الاسلام والمسلمين کاظم صديقي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌ الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در جمع مردم شهرستان ابهر اظهار داشت: توجه به سیره پیامبر اکرم(ص) بهترین راه برای پناه بردن از شر شیطان است.

وی با اشاره به تأکید رسول گرامی اسلام(ص) مبنی بر رعایت تقوا در زندگی فردی و اجتماعی خاطر‌نشان کرد: عدم رعایت تقوا و گناه سرمایه ‌های معنوی انسان را می‌سوزاند و گرفتاری‌های امروز ما به سبب گناهانی است که از ما سر می‌زند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی افزود: اگر تقوا در زندگی رعایت شود، خداوند درهای برکت خود را بر روی ما می‌گشاید و در این صورت بسیاری از مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه نیز از بین خواهد شد.

امام جمعه تهران تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهارش‌ پناه ما در مشکلات دنیوی و آخرت بوده و محبت ایشان بزرگ‌ترین سرمایه ما محسوب می‌شود.

وی از وجود با برکت پیامبر اکرم(ص) به عنوان بزرگ‌ترین نعمت خداوند بر بشریت یاد کرد و گفت: خداوند متعال تمام صفات نیکو و حسنه را در وجود نازنین پیامبر اعظم(ص) نهفته است؛ چون هیچ نعمتی بالاتر از وجود حضرت ختمی مرتبت وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به پیروی نظام جمهوری اسلامی از حکومت نبوی و علوی تصریح کرد: ‌پیش از انقلاب چهار هزار شراب‌‌فروشی در تهران وجود داشت که مالیات گرفته شده از این مغازه‌ها و قمارخانه‌ها، به عنوان حقوق در اختیار کارمندان قرار می‌‌گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با تأکید بر قدرشناسی از نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت: کمترین ثمره این انقلاب، پاک بودن حقوق و مزایای کارمندان و حقوق ‌بگیران آن است./935/پ202/س

ارسال نظرات