۰۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۱:۳۸
کد خبر: ۷۶۳۶۳
آیت الله نوری همدانی:

فرهنگ غربی نباید در دانشگاه ها وجود داشته باشد / چراغ انقلاب خاموش شدنی نیست

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: رهبر انقلاب در طول دوران تصدی ولایت فقیه بعد از امام راحل، به بهترین شکل ممکن انقلاب و کشور را مدیریت کرده و نظام را در برابر توطئه گران و دشمنان حفظ کرده است.
ديدار مردمي آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، چهارشنبه شب، در دیدار با دکتر لنکرانی وزیر سابق بهداشت ، در سخنانی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: دشمنان سیلی خورده انقلاب سعی داشتند با جنگ نرم و مخملی چراغ انقلاب را خاموش کنند.

این مرجع تقلید داشتن بصیرت و بیداری در برابر نقشه های دشمنان را ضروری دانست و تاکید کرد: این انقلاب ریشه در ایمان، اعتقادات و مرجعیت دارد و دشمنان باید بدانند چراغ انقلاب اسلامی ایران خاموش شدنی نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است گفت: در پیروزی این انقلاب مردم، ارزش های اسلامی و ولایت فقیه نقش اساسی داشته است و برای ماندگاری و بقای نظام نیز این اصول حیاتی است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی ابراز داشت: در سرتاسر ایران اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای در قلوب مردم جای دارد و ملت ما این موضوع را در حوادث اخیر نشان دادند.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب در طول دوران تصدی ولایت فقیه بعد از امام راحل به بهترین شکل ممکن انقلاب و کشور را مدیریت کرده و نظام را در برابر توطئه گران و دشمنان انقلاب حفظ کرده است.

این مرجع تقلید با اشاره به برخی از نواقص و اشکالات کتب دانشگاهی، خواستار اصلاح این مشکلات شد و افزود: امروز لازم است علمای اسلام، نخبگان و خواص در این راستا اقدامی بکنند تا دانشجویان پرورش یافته مکتب اسلام و علوم الهی باشند.

این استاد حوزه علمیه قم در ادامه با تاکید بر اینکه فرهنگ غربی نباید در دانشگاه ها وجود داشته باشد گفت: باید بگونه ای برنامه ریزی کرد که کتبی که دارای اشکالات متعدد است اصلاح گردد و مبانی اسلامی در آن حاکم باشد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات