۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۵۵۶۴۶

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه و سازمان انتقال خون لرستان

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه و سازمان انتقال خون لرستان
تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه لرستان و انتقال خون استان با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در نشست با مدیرکل انتقال خون لرستان که در محل مدیریت حوزه علمیه لرستان برگزار شد، گفت: اهدای خون و فراورده های خونی از وظایف انسانی و معنوی است.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: اهدای خون به افراد نیازمند علاوه بر سلامت جسم و روح اجری معنوی نیز برای اهدا کننده به همراه دارد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت معنوی، مذهبی و تبلیغی حوزه علمیه در راستای ارتقای فرهنگ اهدای خون و محصولات خون نقش مهمی در افزایش میزان اهدای خون دارد.

حجت الاسلام عبداللهی ادامه داد: طلاب و مبلغان می توانند با تبلیغ در سطح جامعه مردم را نسبت به اهدای خون تشویق و ترغیب کنند.

علی سوری، مدیر کل انتقال خون لرستان در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت معنوی و مذهبی حوزه علمیه در راستای ارتقای فرهنگ اهدای خون و محصولات خون در جامعه، افزایش مشارکت طلاب، روحانیون و خانواده‌های آنان در امر اهدای خون از اهداف تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و انتقال خون لرستان است.

وی بیان کرد: افزایش دانش و مهارت طلاب و روحانیون در مقوله انتقال خون، افزایش روحیه معنوی کار داوطلبانه جامعه توسط طلاب و روحانیون، ارتقای ظرفیت نیروی انسانی دارای مهارت کافی در مقوله اهدای خون و محصولات خونی به‌ویژه در شرایط بحران و افزایش ذخایر خون و محصولات خونی نیز از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات