۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۵۴۸۲۱
رئیس اداره حج و زیارت کاشان خبر داد؛

تشرف ۸۵ زائر از منطقه کاشان به عمره مفرده

تشرف ۸۵ زائر از منطقه کاشان به عمره مفرده
اصفهان - بهروزی فر از تشرف یک کاروان ۸۵ نفره زائر بیت الله الحرام از منطقه کاشان به عمره مفرده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمیدرضا بهروزی فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: با تلاش و پیگیری‌های سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان ۸۵ نفره از منطقه کاشان ۱۲ اردیبهشت انجام خواهد شد افزود: هزینه این سفر ۱۰ روزه با توجه به گروه قیمتی ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان یادآور شد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در نظر است اعزام عمره گزاران کشورمان طی دوره‌ای کوتاه در ماه شوال انجام شود.

بهروزی فر گفت: اولویت اعزام با افرادی است که سال گذشته نسبت به ثبت نام در گروه‌های اعزامی عمره اقدام و وجوه مربوطه را زودتر از سایرین واریز کرده اند.

رئیس اداره حج و زیارت شهرستان کاشان یادآور شد: اولویت ثبت‌نام و اعزام زائران بیت الله الحرام بر اساس تاریخ پرداخت وجوه هزینه سفر توسط متقاضیانی است که ثبت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه اداره حج زیارت کاشان سه سال متوالی در جذب و اعزام زائر به عتبات عالیات موفق شده رتبه برتر کشور را کسب کند، گفت: شهرستان کاشان به عنوان یک شهرستان در بین ۳۲ مرکز استان طی سه سال متوالی رتبه نخست اعزام زائر به عتبات عالیات را کسب کرد.

بهروزی فر با اشاره به اینکه شهرستان کاشان تنها شهرستانی است که ظرفیت بالایی برای اعزام زائر به عتبات عالیات دارد، افزود: از این ظرفیت باید نهایت بهره برداری را برای سفر‌های آسان و ارزان و با کیفیت به عتبات را داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات