۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۷۵۴۶۸۵

دست‌نوشته شهید محسن صداقت قبل از اعزام به سوریه + عکس

دست‌نوشته شهید محسن صداقت قبل از اعزام به سوریه + عکس
شهیدالقدس مهندس محسن صداقت قبل از اعزام به سوریه به قرآن مراجعه می کند تا با بهره‌مندی از انوار کلام الهی مسیر را انتخاب کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، شهید مهندس محسن صداقت قبل از اعزام به سوریه به قرآن مراجعه می کند تا با بهره‌مندی از انوار کلام الهی مسیر را انتخاب کند. او در دست نوشته ای می نویسد:

«بسم رب الزهراء سلام الله علیها

با نام خدا و به یاد مهدی (رفیق شهید) قرآن را گشودم، آیه ۲۱_۲۰ سوره مبارکه توبه

آنها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جان هایشان در راه خدا جهاد نمودند مقامشان نزد خدا برتر است و آنها به موهبت عظیم (ان شاء الله شهادت) رسیده اند. پروردگار، آنها را به رحمتی از ناحیه خویش و خشنودی و باغ های بهشتی که در آن، نعمت های جاودانه دارند، بشارت می‌دهد.

یا رب به حق زهرا سلام الله علیها ارزقنا شهادة فی سبیلک / ۱۴۰۲/۱۱/۳۰»

 

دست‌نوشته شهید محسن صداقت قبل از اعزام به سوریه + دستخط

 

آیه ۲۱-۲۰ سوره توبه:

«الَّذِینَ آمَنُوا وَ هَاجَرُوا وَ جَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَ أَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَ أُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ* یُبَشِّرُهُمْ رَبُّهُم بِرَحْمَةٍ مِّنْهُ وَ رِضْوَانٍ وَ جَنَّاتٍ لَّهُمْ فِیهَا نَعِیمٌ مُّقِیمٌ»

مقصودِ شهید محسن صداقت از «مهدی (رفیق شهید)» شهید محمدمهدی لطفی نیاسر است. ایشان فرمانده شهید صداقت بود که در تاریخ ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ در منطقه حمص سوریه در حمله رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسید.

ارسال نظرات