۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۵۴۴۹۶

خروش کاشانی ها در راهپیمایی روز جهانی قدس

خروش کاشانی ها در راهپیمایی روز جهانی قدس
اصفهان- همزمان با سراسر ایران اسلامی و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم دارالمومنین و شهید پرور کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، اقشار مختلف مردم دارالمومنین کاشان امروز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان حرکت خودجوش مردم خود را به سمت مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج در خیابان شهید آِت الله بهشتی آغاز کردند.

مردم ولایتمدار و روزه دار کاشان پس از حضور در مجموعه فرهنگی و ورزشی شهدای بسیج کاشان در حالیکه پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن حمله به سفارت ایران در دمشق را در دست داشتند، در صفوف فشرده و منظم از خیابان شهید بهشتی، چهارراه شاهد، چهار راه زیارتی، میدان معلم، بلوار شهید باهنرو میدان جهاد و در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) حضور یافتند.

کاشانی‌ها با شعار‌های کوبنده مرگ بر آمریگا مرگ بر اسرائیل، روزجهانی قدس یوم الله یوم الله،‌ای ملت فلسطین با ایمان حامی تو ایرانی مسلمان و رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و استکبار جهانی ابراز داشتند و بار دیگر بر آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

در راهپیمایی امروز مردم دارالمومنین کاشان زن و مرد، پیر و جوان، گروه‌های مختلف ورزشی، هنری، خبرنگاران، اصناف، دانش آموزان، دانشجویان، استادان مراکز آموزش عالی، کارگران واحد‌های صنعتی و اتباع افغانستان مقیم کاشان و همه و همه به میدان آمدند تا وحدت ملی و اسلامی در حفظ آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی را در مقابل دیدگان جهان به نمایش بگذارند.

اجرای سرود‌های انقلابی و مداحی، توزیع اقلام تبلیغاتی، پوستر و پرچم در طول مسیر راهپیمایی از برنامه‌های جانبی مراسم راهپیمایی روز قدس در کاشان بود. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات