۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۵۴۳۸۹
مدیر حوزه علمیه مازندران:

رژیم کودک کش صهیونیستی در حال فروپاشی کامل است

رژیم کودک کش صهیونیستی در حال فروپاشی کامل است
مدیر حوزه مازندران با تأکید براین که رژیم کودک کش صهیونیستی در حال فروپاشی کامل است، گفت : جنایت ها و وحشی گری ها نشان دهنده آغاز فروپاشی و نابودی این رژیم جعلی است.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت جمعی از فرماندهان ارشد و مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد، این گونه اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی را نشان دهنده شکست میدانی و درماندگی نظامی این رژیم جعلی دانست.

وی با بیان این که تاریخ معاصر جهان در حال ثبت یکی از هولناک ترین و وحشتناک ترین جنایت های بشری در مقابل چشمان جهانیان و مدعیان حقوق بشر است، افزود: خانه های ویران شده، بیمارستان هایی که به قتلگاه زنان و کودکان مظلوم تبدیل شده و بدن های قطعه قطعه شده کودکان، زنان و مردان آواره فلسطین و غزه همه جنایاتی است که یک رژیم جانی و کودک کش که به هیچ یک از قواعد انسانی و کنوانسیون های بین المللی اعتنا نمی کند هر روز در حال رخ دادن است.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که جنایت اخیر وحوش صهیونیست در روز شهادت امیر المؤمنین(ع) بار دیگر چهره پلید و شیطانی این رژیم جعلی را نزد افکار عمومی جهان نمایان کرد، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز در پیام تسلیت خود تأکید فرمودند انتظار ما از دلاوران این سرزمین تنبیه و پشیمان ساختن دشمن است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به تجمعات مردمی و انگیزه بالای اجتماعی در ایران و کشورهای منطقه برای مقابله با رژیم صهیونیستی پس از این جنایت، خاطرنشان کرد: ضربه به این رژیم جنایت کار باید سخت و پشیمان کننده باشد.

استاد حوزه علمیه از سکوت برخی مدعیان حقوق بشر به شدت انتقاد کرد و آن را نشان دهنده حمایت این کشورها از اقدامات ضد بشری صهیونیست ها عنوان کرد و بیان داشت: امروز مقابله با اقدامات ضد انسانی و وحشی گری های رژیم غاصب صهیونیستی به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با تأکید بر این که گرفتن انتقام سرداران شهید یک مطالبه ملی است، خاطرنشان کرد: مماشات و سکوت در برابر رژیمی که همه قواعد و اصول بین المللی را زیر پای گذاشته به هیچ عنوان فایده ندارد و باید ضربه سخت و پشیمان کننده ای به آنها داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش سازمان ملل و سایر مجامع بین المللی در برخورد قاطع با این رژیم کودک کش، تأکید کرد: سازمان ملل و جامعه جهانی باید در برابر جنایت های صهیونیست ها اقدامات سیاسی و حقوقی جدی را آغاز کنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رژیم کودک کش صهیونیستی در حال فروپاشی کامل است، خاطرنشان کرد: این گونه جنایت ها و وحشی گری ها نشان دهنده آغاز فروپاشی و نابودی این رژیم جعلی است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات