۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۵۳۴۵۵
آیت‌الله کعبی تبیین کرد؛

حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و صیانت از جایگاه ولایت؛ ویژگی بارز آیت الله جنتی

حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و صیانت از جایگاه ولایت؛ ویژگی بارز آیت الله جنتی
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تعریف از تمام ابعاد شخصیتی آیت‌الله جنتی در دوران نمایندگی مردم در مجلس خبرگان رهبری، گفت: آیت‌الله جنتی علاوه بر تمام محاسن و دغدغه‌هایی که داشت، دفاع از ولایت و حقوق مردم را در اولویت قرار داده بود.
آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله جنتی را فقیه، مجاهد، بصیر و انقلابی توصیف کرد و گفت: این شخصیت بزرگ انقلاب اسلامی همیشه در میدان حاضر بوده است و در نهضت امام راحل و 46 سال وجود نظام جمهوری اسلامی در سنگرهای بسیار مهمی حضور دارد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مجلس خبرگان رهبری را یکی از سنگرهایی عنوان کرد که آیت‌الله جنتی در آن حضور پررنگ و نقش آفرینی ویژه‌ای داشته و تصریح کرد: این شخصیت برجسته کشور، با نظم، تعبد، تشرع و اهتمام ویژه به حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از ولایت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کرده است.
 
وی درباره دغدغه اصلی آیت‌الله جنتی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دغدغه همیشگی این شخصیت، در مجلس خبرگان رهبری حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، جایگاه ولایت فقیه و صیانت از ولایت و توجه به خدمت به مردم و حل مشکلات مردم و ارتقاء سطح کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت خدمت صادقانه به مردم بود.
 
آیت‌الله کعبی تأثیرات آیت‌الله جنتی در مدیریت کشور را ستود و اظهار داشت: وی با صراحت، شفافیت، شجاعت و بر پایه تقوا و توجه به جایگاه مهم مجلس خبرگان رهبری تذکرات لازم را به مدیران دستگاه‌های گوناگون می‌داد و مسائل کلان نظام اسلامی که مربوط به مردم و جامعه اسلامی است را با دقت ویژه دنبال می‌کرد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: آیت‌الله جنتی همیشه پیگیر ارتباط کمیسیون‌ها، کار هیأت رئیسه و جلسات هیأت رئیسه با کمیسیون‌ها بود و در مناسبت‌های گوناگون مواضع خبرگان را به اطلاع هیأت رئیسه می‌رساند و خود نیز به عنوان یک عضو از خبرگان رهبری موضع می‌گرفت.
 
وی سال‌های خدمت آیت‌الله جنتی به نظام مقدس جمهوری اسلامی در نمایندگی مجلس خبرگان رهبری را هشت سال فعال و پر خیر و برکت و تأثیرگذار در صیانت از نظام اسلامی و دفاع از ولایت و حقوق مردم توصیف کرد و گفت: ما به سهم خود از خدمات بسیار پر خیر و برکت آیت‌الله جنتی تشکر می‌کنیم و دعاگوی این شخصیت بزرگ نظام اسلامی هستیم.
ارسال نظرات