۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۵۳۲۴۴

انتقاد آیت الله نوری همدانی از سران کشورهای اسلامی به خاطر سکوت دربرابر جنایات صهیونیست‌ها در غزه

انتقاد آیت الله نوری همدانی از سران کشورهای اسلامی به خاطر سکوت دربرابر جنایات صهیونیست‌ها در غزه
حضرت آیت الله نوری همدانی وضعیت جهان اسلام را نگران کننده دانست و تصریح کرد: امروز وضعیت غزه بسیار تأسف بار است که ولی سران کشورهای اسلامی یا مخفیانه به صهیونیست کمک می‌کنند و یا با سکوت مرگبار خود بی تفاوت هستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین مروی ضمن تقدیر از خدمات آستان قدس رضوی به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) و مدیریت ایشان در تولیت آستان قدس رضوی به سوابق ایشان در قم و خدمت به طلاب اشاره کرد و گفت: اين نتيجه اخلاص شماست که خداوند این توفيق خدمت را به شما عنایت فرمود.

این مرجع تقلید ارتباط بین حوزه علمیه قم و مشهد را بسیار موثر دانست و تصریح کرد: باید این ارتباط گسترش پیدا کند و تقویت شود.

وی وضعیت جهان اسلام را نگران کننده دانست و افزود: امروز وضعیت غزه بسیار تأسف بار است که روزانه صدها نفر مردم بی گناه از زن و کودک کشته‌ می‌شوند ولی سران کشورهای اسلامی یا مخفیانه به صهیونیست ها کمک می‌کنند و یا با سکوت مرگبار خود بی تفاوت هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به فرمایش امام راحل درباره فلسطین خاطرنشان کرد: اگر کشورهای اسلامی سخن امام راحل را گوش می کردند، امروز اثری از صهیونیست ها نبود، امروز هم وظیفه ما نسبت به ملت مظلوم فلسطین سنگین است و باید به این موضوع توجه کرد.

 سران کشورهای اسلامی با سکوت مرگبار خود نسبت نوار غزه بی تفاوت هستند

میثم صدیقیان
ارسال نظرات