۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۷۵۳۰۵
نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان:

انحراف از مسیر ولایت خواست امروز دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار ‌المهدی(عج) زنجان انحراف از مسیر ولایت فقیه را خواست دیرینه و امروز دشمنان نظام دانست.
انحراف از مسیر ولایت خواست امروز دشمنان است


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان، امروز در جمع راهپیمایان شهر خرمدره اظهار داشت: حماسه تاریخی 22 بهمن پیام ولایت‌مداری مردم ایران را به گوش سراسر جهانیان رساند.

وی با اشاره به توطئه‌های رسانه‌ای غرب در روزهای اخیر خاطر‌نشان کرد: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشت.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی‌ زنجان افزود: ملت ایران با این حضور حماسی خود بار دیگر پیوند ناگسستنی خود را با امام و ولایت و رهبری به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام معبودی در ادامه ولایت را رمز بقای نظام در سی و یک سال گذشته دانست و اظهار داشت: دوری از ولایت و حرکت در مسیری که رضای رهبری در آن نباشد، جایز نیست.

وی انحراف از مسیر ولایت فقیه را خواست دیرینه و امروز دشمنان نظام دانست و افزود: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب نوک پیکان حملات خود را به سمت ولایت قرار داده‌اند.

وی با بیان این‌که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و انقلاب خود را در هر شرایط و زمان‌ با چنگ و دندان حفظ می‌کنند‌، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن یک راهپیمایی معمولی نیست؛ بلکه نشانگر قدرت ملت، وفاداری، اتحاد و انسجام ملت و تجدید میثاق با امام و رهبری است./935/پ202/س

ارسال نظرات