۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۷۵۳۰۰۴
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم رصد جهت گیری کلی همه نهاد‌ها در کشور به سوی اهداف ظهور

لزوم رصد جهت گیری کلی همه نهاد‌ها در کشور به سوی اهداف ظهور
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: هر جا می‌بینید شعله جهاد و ارزش‌ها کمرنگ می‌شود بلافاصله منتقل کنید تا در جلسات خبرگان رهبری مطرح کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در دیدار با امام جمعه راوند گفت: هر جا می‌بینید شعله جهاد و ارزش‌ها کمرنگ می‌شود بلافاصله منتقل کنید تا در جلسات خبرگان رهبری مطرح کنم.

وی افزود: دستگاه ابلیس و شیاطین جن و انس تلاش کردند تا در انتخابات آبروی نظام اسلامی را زیر سوال ببرند، اما به لطف خدا علیرغم ۴۵ سال بمباران تبلیغاتی بویژه در این ایام، ملت ایران سربلند بیرون آمد و ندای الهی رهبر معظم را لبیک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از تلاش همه افرادی که در راستای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: از این به بعد وظیفه مسؤولان مضاعف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم همراهی با عضو مجلس خبرگان رهبری در منطقه کاشان اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب علاوه بر پنج وظیفه‌ای که قانون برای خبرگان مشخص کرده است، وظیفه ششمی را نیز اعلام کرده است.

وی به لزوم رصد جهت گیری کلی همه نهاد‌ها در کشور به سوی اهداف ظهور و ارزش‌ها تأکید کرد و گفت: این موضوع باید رصد شود که آیا حرکت دستگاه‌های مختلف به سمت قله ظهور است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) می‌فرماید، هر دستگاهی از قله غفلت کند، عقاب دارد افزود: هر جا می‌بینید شعله جهاد و ارزش‌ها کمرنگ می‌شود منتقل کنید تا وظیفه خود را انجام بدهیم. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات