۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۷۵۲۸۴۹
نماینده ولی فقیه در کاشان بیان کرد؛

امام خمینی؛ بزرگترین آمر به معروف در عصر حاضر

امام خمینی؛ بزرگترین آمر به معروف در عصر حاضر
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: امام خمینی(ره) در عصر حاضر بزرگترین آمر به معروف و داعی الی الله و داعی الی الخیر بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر که در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزارشد، گفت: بزرگترین آمر به معروف در عصر حاضر امام خمینی (ره) بود.

وی با اشاره به اینکه در عصر حاضر بزرگترین آمر به معروف و داعی الی الله و داعی الی الخیر  امام خمینی(ره) بود، افزود: به تعبیر شهید مطهری امام خمینی(ره) به هدف، پروردگار، امت و مسیر ایمان داشت؛ یعنی همین امر به معروف و نهی از منکر را داشت تا موفق شد انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به دلایل موفقیت امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد: امام خمینی (ره) به ملت ایران کرامت نفس داد و ارزش و اعیار ملت ایران را عیان کرد و ملت ایران یکپارچه وارد میدان شد و ملت و ارتش ایران را از ذلت در مقابل آمریکایی‌ها به اوج عزت و کرامت نفس رسانید.

وی افزود: امروز نیز آمران به معروف و ناهیان از منکر به مهمانان و گردشگرانی که درایام تعطیلات نوروز وارد شهرستان کاشان می‌شوند با اعمال و رفتار و گفتار خود کرامت نفس بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: بیان ویژگی‌های بزرگان علمی، دینی و ورزشی زادگاه مسافران و گردشگران از سوی آمران به معروف و ناهیان از منکرمی تواند در دادن کرامت عزت نفس به مسافران و گردشگران نوروزی کاشان تأثیرگذار باشد.

به گفته وی شیوه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای امر به معروف و نهی از منکر با دادن عزت نفس به طرف مقابل همچون نحوه برخورد معظم له با دو کوهنورد دختر و پسر با بیان فوائد ورزش و پیشنهاد ازدواج به این دو کوهنورد دختر و پسر، بهترین مصداق کرامت نفس دادن با انجام امر به معروف و نهی از منکر است.

نماینده ولی فقیه در کاشان دادن هدیه مسافران و گردشگران نوروزی که وارد شهرستان کاشان در تبیین امر به معروف و نهی از منکر را تأثیرگذار دانست و افزود: انجام پویش روسری در تعطیلات نوروزی می‌تواند در دادن کرامت نفس به افراد نقش مهمی دارد./۱۳۰۴/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات