۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۷۵۲۶۶۸
آیت‌الله حسینی بوشهری در گفت‌وگو با رسا:

مردم همیشه پای انقلاب ایستاده اند/ مسئولان قدر فرصت پیش آمده را بدانند

مردم همیشه پای انقلاب ایستاده اند/ مسئولان قدر فرصت پیش آمده را بدانند
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مسئولان خواست تا از فرصتی که مردم به آن‌ها داده‌اند استفاده کنند و گفت: ملت پای انقلاب ایستاده و ما هم نگاهمان به مستضعفان و مسلمانان عالم است تا در برابر مستکبرین دنیا متحد شویم.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با تأکید بر وفاداری مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی گفت: این مردم در مراحل مختلف از تاریخ انقلاب بر خلاف میل دشمنان، تبلیغات، برنامه‌ریزی‌ها و نقشه‌های نهان و آشکار آنان، پایمردی و وفاداری خود را ابراز کرده‌اند؛ اما این دشمنان هر چند وقت یکبار دچار وسوسه و توهم می‌شوند که می‌توانند این ملت را از مسیر اصلی خود جدا کنند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: انتخابات 11 اسفند به عنوان یکی از مراحل پر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی، آن هم در 45 سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب، دشمنان را بیش از گذشته مأیوس کرد؛ دشمنان منتظر بودند تا عکس العمل ملت را به نفع خود ببینند اما با عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) پاسخ محکمی از ناحیه ملت دریافت کردند.

وی تصریح کرد: مردم با این پاسخ کوبنده خود اعلام کردند بر سر پیمان خود با امام راحل و شهدا و بیعت با رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و تردیدی به دل راه نمی‌دهند؛ این حضور مردم مایه عزت، سربلندی و امنیت کشور در مقابل همه بد خواهان در سراسر دنیا بود.

آیت‌الله حسینی بوشهری قدرشناسی از مردم را در اولویت کارهای مسئولان عنوان کرد و گفت: مشکلات و مسائل این مردم باعث نمی‌شود که اصل و ریشه کار را فراموش کنند و هیچ وقت مسائل اصلی و فرعی را جابجا نمی‌کنند بلکه مسأله اصلی را حفظ می‌کنند و از خود پایمردی نشان می‌دهند تا در سایه پیشرفت کشور و مجال و فرصت به مسئولان و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و عرصه‌های دیگر با تدبیر و برنامه‌ریزی به اهداف عالی دست یابیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به پیشرفت‌های ایران در سال‌های اخیر اشاره کرد و ابراز داشت: روز به روز در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده‌ایم و در مقایسه با کشورهای منطقه و سایر کشورهای دنیا گام‌های خوبی در جهت رشد و بالندی برداشته‌ایم؛ مسئولان نیز باید برای بهبود شرایط مردم با بیان، اقدام و پیگیری در رفع آن بکوشند و از هر جهت این مردم را مصون کنند.

وی در پایان به دوستداران نظام اسلامی اطمینان داد: این ملت پای انقلاب ایستاده و ما هم علاوه بر پایبندی، بر اساس رسالت پیامبر اکرم نگاهمان به مستضعفان عالم و مسلمانان سراسر دنیا است و فکر می‌کنیم که امت اسلامی باید در یک جبهه علیه دشمنان متحد شوند و از کیان اسلام در همه عرصه‌ها دفاع کنند.

ارسال نظرات