۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۷۵۲۶۰۴
قائم مقام دبیر شورای نگهبان:

انتخابات صحنه حفظ استقلال و امنیت کشور است

انتخابات صحنه حفظ استقلال و امنیت کشور است
دکتر ره‌پیک گفت: از مردم ایران باید قدردانی کرد که مدافع منافع ملی هستند و در برهه‌های مختلف نشان دادند که از پایه‌های مردم‌سالاری دینی دفاع خواهند کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دکتر سیامک ره‌پیک عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان در جریان بازدید حجت‌ الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد دادستان کل کشور از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مقامات و مسئولانی که امروز به ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات تشریف آوردند و از نزدیک تلاش‌های ناظران در امر انتخابات را مشاهده کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: امروز با لطف خداوند متعال و همت مردم عزیز، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار شد؛ البته رای‌گیری همچنان در شعب انتخاباتی ادامه دارد.

دکتر ره‌پیک بیان داشت: تاکنون گزارش‌ها و اخبار حاکی از حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای است.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان ضمن قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران امر انتخابات اعم از مجریان، ناظران و اصحاب رسانه عنوان کرد: اما تشکر اصلی را باید از ملت ایران کرد. باید از مردم قدردانی کرد که مدافع منافع ملی هستند و در برهه‌های مختلف نشان دادند که از پایه‌های مردم‌سالاری دینی دفاع خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در ایام مختلف همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده کردیم که مردم برای حفظ استقلال و امنیت کشور به میدان آمدند. انتخابات نیز صحنه دیگری برای حفظ استقلال و امنیت کشور است.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم ایران همواره سربلند باشند، انتخابات موجب افزایش قدرت ملی و حفظ منافع ملی بشود و شاهد شکل‌گیری مجلس قوی باشیم.

ارسال نظرات