۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۵۲۵۶۶
آیت الله حسینی قزوینی:

حضور مردم لبیک به فرمایش رهبری و پاسخ به خون شهدا است

حضور مردم لبیک به فرمایش رهبری و پاسخ به خون شهدا است
آیت الله حسینی قزوینی با ابراز امیدواری از حضور پرشکوه مردمی از آماده سازی یک حکومت برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی به عنوان یک وظیفه اسلامی یاد کرد و پیام این انتخابات را در راستای انجام این وظیفه دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمد حسینی قزوینی از اساتید درس خارج حوزه علمیه قم صبح امروز با حضور در جامعه مدرسین رای خود را به صندوق ۱۷۳ انداخت.

وی پس از شرکت در رأی گیری، در مصاحبه با خبرنگار رسا گفت: حضور ما پاسخی است به خون پاک شهدا و زجرهایی که عزیزان جانباز دارند چون هر روزشان یک شهادت است.

این استاد حوزه با بیان اینکه حضور ما در پای صندوق های رأی، لبیکی به فرمایش رهبری است، بیان داشت: در این راه به وظیفه اسلامی خود یعنی آماده سازی حکومتی برای حکومت جهانی ولیعصر آماده می شویم؛ همانطور که امام خمینی فرمودند این حکومت قطعا به دست ولیعصر خواهد رسید که این مهم ترین پیام انتخابات است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان از ماه ها قبل در فضای مجازی، تصریح کرد: بدخواهان تبلیغات گسترده ای داشتند و تلاش کردند که حضور مردم را کمرنگ کنند که این حضور دست رد و مشت محکمی به دهان آنهاست.

آیت الله حسینی قزوینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم ما با حضور فعال خود بتوانند به رسالت بزرگ دینی و اسلامی خود عمل کرده و در مقابل منافقین و معاندین و همچنین رژیم کودک کش صهیونیستی انجام وظیفه کنند.

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات