۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۵۲۳۱
فرمانده دانشکده جوادالائمه ندسا:

ملت ایران در حفاظت از دستاوردهای امام و انقلاب هرگز کوتاهی نخواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده دانشکده جوادالائمه ندسا گفت: راهپیمایی امروز نشان داد، ملت ایران در حفاظت از دستاوردهای امام و انقلاب هرگز درنگ نخواهند کرد.
راهپيمايي 22 بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، سرهنگ نقی پور رضایی، فرمانده دانشکده جوادالائمه ندسا، در پایان راهپیمایی 22 بهمن شهرستان چالوس افزود: امام خمینی‌(ره) با شکست تصویر‌ حکومت پهلوی، ‌بنیانگذار انقلاب و حکوت دینی شد که در دنیا بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: مبارزه غرب علیه ایران از ابتدای پیروزی انقلاب با ایجاد عملیات روانی، تحریم اقتصادی و جنگ تحمیلی و ترور همراه بود؛ اما حضور مردم در صحنه‌های مختلف و حمایت آنها از انقلاب، آرمان‌های امام همیشه مانع پیشروی دشمن شده است.

پور‌ رضایی ابراز داشت: دشمن امروز نیز با بیان این که ایران حقوق بشر را رعایت نمی‌کند و نسبت به تولید و تکثیر کشتار جمعی اقدام کرد و این‌که مخالف صلح جهانی است؛ تلاش می‌کند سبب تفرقه بین مردم شود؛ اما این مردم پایبند به انقلاب و اسلام بوده و هستند.

وی گفت: امروز نیز دشمن با بحث تهدید نرم در تلاش است تا با نفوذ در بین جوانان ما، به پی‌ریزی اهداف خود بپردازد که باید در این زمینه برنامه ریزی اساسی صورت گیرد و نسل امروز باید بداند که این انقلاب و نظام حاصل مجاهدت های انسان‌هایی است که با رژیم ستم‌شاهی به مبارزه پرداختند و هشت سال در جنگ تحمیلی برای دفاع از دین و کشور ایستادند.

وی تصریح کرد: دشمن بیش از سه دهه است که با تمام توان خود افکار ملت ایران را زیر بمباران تبلیغاتی گرفته تا ذره ای از حضور در راهپیمایی یوم الله 22بهمن بکاهد؛ اما همه شاهدیم که سال به سال این حضور پررنگ‌تر و خروشان‌تر می‌شود.

پوررضایی بیان داشت: جمعیت کم نظیر در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیانگر این نکته است که درخت تنومند انقلاب اسلامی ریشه های قدرتمندی دارد و مردم ایران در حفاظت از دستاوردهای و ارزش های بزرگ و معنوی امام و انقلاب هرگز درنگ نخواهند کرد.

وی در پایان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب برای القای اهداف خود و زورگویی به ملت‌های آزاده به شعارهای زیبایی نظیر حقوق بشر متوسل شده‌اند که نباید فریب شعارها و توطئه‌های دشمنان را خورد؛ از این رو باید همواره هوشیار بود./950/پ202/س

ارسال نظرات