۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۵۲۲۸۰
مشارکت رقابت؛ پشتوانه ایران قوی (۲۱)؛

آیت‌الله حسینی بوشهری: ۱۱ اسفند شاهد حضوری حماسی و پاسخ قاطع به دشمنان خواهیم بود/ مردم اصل را فدای مسائل دیگر نمی‌کنند

آیت‌الله حسینی بوشهری: ۱۱ اسفند شاهد حضوری حماسی و پاسخ قاطع به دشمنان خواهیم بود/ مردم اصل را فدای مسائل دیگر نمی‌کنند
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شعار «ما می‌توانیم» را واقعی و جدی توصیف کرد و گفت: مردم، مسئولان را انتخاب می‌کنند و با اتحاد و کمک همین مسئولان مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارند.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا استمرار حرکت انقلاب اسلامی را نیازمند حضور مردم در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری عنوان کرد و گفت: در صورتی انقلاب ما پویا و بالنده خواهد بود که نگاه، اراده و آرای مردم در کنار انقلاب اسلامی باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شرکت مردم در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را یکی از مظاهر ظهور و حضور مردم در عرصه انقلاب توصیف و تصریح کرد: مردم انقلابی ما از آغاز انقلاب تاکنون ثابت کرده‌اند که وفادار به این انقلاب بوده و خواهند ماند؛ این مردم هر جا که دشمن تلاش خود را در دلسرد کردن مردم بیشتر کرده است، مقابل اهداف و توطئه‌های او ایستاده‌اند.

وی با اشاره به تبلیغات و برنامه‌سازی‌های اخیر دشمنان در مأیوس کردن مردم گفت: امیدواریم در این آزمون نیز مردم با تعهد به پیمانشان با امام راحل، شهدای عظیم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب، برای حفظ امنیت، استقلال و پیشرفت کشور در این عرصه نیز با سربلندی حاضر شوند.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: یازده اسفند شاهد حضور حماسی مردم و پاسخ قاطع این ملت به دشمنان نظام اسلامی هستیم که اگر چه ممکن است مشکلاتی در مسیر زندگی داشته باشیم اما اصل را فدای مسائل دیگر نمی‌کنیم؛ انقلاب و استمرار آن برای ما اصالت دارد و حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن جزو اولویت‌های اصلی ما است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وظیفه مسئولان را رصد مشکلات و نقاط مورد هدف دشمن و حل آن‌ها عنوان کرد و گفت: امکانات در کشور ما فراوان است و این تدبیر و برنامه‌ریزی مسئولان است که تنگناها و مشکلات را از مردم رفع کنند.

وی با اذعان به تأثیر تحریم‌ها و تنگناهای ایجاد شده از سوی دشمنان تصریح کرد: دشمنان به خیال خود تحریم‌های فلج کننده‌ای را علیه نظام و ملت ایران به کار بسته‌اند، هرچند این تحریم‌ها بی‌اثر نبوده است اما این ملت با توکل به خدای متعال آنچنان با اتحاد در مقابل این تحریم‌ها ایستادند که کسی در دنیا چنین مقاومتی را باور نمی‌کرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری جمهوری نظام اسلامی را از بدو تأسیس زیر فشار تحریم‌های دشمنان توصیف کرد و گفت: تحریم‌ها به نوعی تهدیدهایی است که می‌توان آن‌ها را به فرصت تبدیل کرد؛ نیرو و امکانات داخلی است که باعث شد در همین تحریم‌ها به چنین صنایع دفاعی و تسلیحاتی پیشرفته‌ای دست یابیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به شعار «ما می‌توانیم» اظهار داشت: این شعار واقعی و جدی است؛ آنجا که اراده استواری وجود داشته و تصمیم بجا و به موقع گرفته شده است پیش قدم هستیم و جزو کشورهای اول منطقه و جهان قرار داریم؛ باید نقاط ضعف را پیدا کرد و برای هر کدام چاره‌ای جست.

وی حل مشکلات جامعه را با وحدت مردم و همکاری مسئولان شدنی توصیف کرد و اظهار داشت: مردم باید به صحنه بیایند و مسئولان نیز کمک کنند؛ این مسئولان نیز افرادی هستند که به واسطه حضور مردم در صحنه انتخاب شده‌اند؛ با انجام این کار، مسائل در راستای عزت و عظمت انقلاب اسلامی و ملت حل خواهد شد.

ارسال نظرات