۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۷۵۱۹۸۰
مدیرعامل و مدیرمسئول روزنامه جوان تاکید کرد؛

«دفاع گفتمانی از اسلام و انقلاب اسلامی» مهمترین رسالت رسانه های حوزوی

«دفاع گفتمانی از اسلام و انقلاب اسلامی» مهمترین رسالت رسانه های حوزوی
اخوان با اشاره به اهمیت دفاع گفتمانی از اسلام و نظام اسلامی و ظایف رسان های حوزوی در این زمینه، دفاع گفتمانی از اسلام و انقلاب اسلامی را مهمترین رسالت رسانه های حوزوی عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، محمدجواد اخوان مدیرعامل و مدیرمسئول روزنامه جوان با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران ضمن با اشاره به کارکرد رسانه های حوزوی در عصر امروز اظهار داشت: بخش قابل توجهی از تهاجم های رسانه ای دشمنان در حوزه اندیشه و شبهاتی است که به نوعی به موضوع فقاهت، پیامدها و اجزای آن ارتباط دارد.
 
وی افزود: متاسفانه هجم عظیمی از شبهات در این زمینه به سوی جامعه اسلامی روانه شده که توان مقابله ما نیز در برابر این هجمه ها کافی نیست و لازم است تا رسانه های حوزوی، دفاع گفتمانی از اسلام و انقلاب اسلامی داشته باشند؛ چراکه این، مهمترین رسالت رسانه های حوزوی در عصر کنونی است.
 
مدیرمسئول روزنامه جوان علما و اندیشمندان را سرمایه های فکری جامعه اسلامی عنوان و تاکید کرد: شاید در برخی از مواقع علما و اندیشمندان ما از برخی شبهات مطلع نباشند و رسانه می تواند نقش واسطی میان این افراد و جامعه ایفا کرده و با پاسخ های مستدل، شبهات موجود را پاسخگو باشد.
 
اخوان افزود: رسانه های حوزوی می توانند نقش ویژه ای در این زمینه داشته و به شبهات موجود پاسخگو باشند و به مسائلی که در تخصص آنان است ورود جدی کنند تا شبهات دشمنان را پاسخ و اهداف پلید آنان را خنثی و نابود کنند.
 
مدیرمسئول روزنامه جوان تاکید کرد: دشمنان سعی دارد با برانگیختن برخی از افراد در حوزه های علمیه، آنتی تز انقلاب اسلامی را از قم و دلِ حوزه به وجود آورند؛ چراکه آنان تنها از این طریق می توانند به اهداف خود دست پیدا کنند.
 
اخوان با تقدیر و تشکر از فعالیت های خوب خبرگزاری رسا در راستای تبیین گری و دفاع گفتمانی از انقلاب اسلامی بیان داشت: خبرگزاری رسا غیراز پوشش رویداد ها، می تواند به مباحث تحلیلی و فعالیت های معرفتی نیز بیش از پیش بپردازد تا خلاء های موجود در این زمینه ها به نحو احسن پر شود.
ارسال نظرات