۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۵۱۹۴۷

دغدغه‌های مراجع تقلید سرلوحه کار صداوسیما است/ برای پرشور برگزار شدن انتخابات تلاش می‌کنیم

دغدغه‌های مراجع تقلید سرلوحه کار صداوسیما است/ برای پرشور برگزار شدن انتخابات تلاش می‌کنیم
رئیس سازمان صداوسیما با حضور در غرفه خبرگزاری رسا با اشاره به ظرفیت عظیم حوزه های علمیه از خبرگزاری رسا در خصوص پوشش اخبار حوزوی تشکر کرد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه رسانه های ایران با اشاره به ظرفیت گسترده ای که در حوزه علمیه وجود دارد از تلاش خبرگزاری رسا در پوشش و مخابره این ظرفیت عظیم تشکر کرد.

وی حوزه علمیه را رکنی مهم در جهان تشیع دانست و ادامه داد: خبرگزاری رسا و سایر رسانه ها از جمله صداوسیما نیازمند این هستند که با تغییرات فناوری و مصرف رسانه ای مردم، به صورت همگام پیش بروند تا رسالت خود را به درستی انجام دهند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه تلاش صداوسیما در راستای برگزاری انتخاباتی مردمی، پرشور، آگاهانه و بدون شائبه های قدرت مالی و سیاسی است، بیان داشت: صداوسیما برای آشناکردن مردم با ظرفیت های قانون گذاری برنامه سازی کرده و برای معرفی دستاوردهای دستگاه قانونگذاری کشور در طول دوران های مختلف مجالس تلاش هایی صورت داده است؛ همچنین در قالب راه اندازی 200 کانال انتخاباتی و به کارگیری دیگر ظرفیت های رسانه ای، از طرف سازمان صداوسیما زمینه آشنایی مردم با ظرفیت ها و دیدگاه های هر کاندیدا فراهم شده است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در 11 اسفند در خصوص برگزاری پرشور انتخابات اظهار امیدواری کرد تا این رخداد با مشارکت حداکثری مردم رقم بخورد.

جبلی در پایان در پاسخ به چگونگی نگاه صداوسیما به دغدغه های بزرگان، گفت: دغدغه های مراجع معظم تقلید سرلوحه کار سازمان صداوسیما است و باید زمینه هایی فراهم شود که دغدغه های درست بزرگان حوزه بیشتر مورد توجه قرار گیرد اما لازم است یک جریان رسانه ای اتفاق بیافتد تا اقداماتی را که در راستای برطرف کردن این دغدغه ها صورت گرفته، منتقل کند که در این صورت می توان در حرکت آینده خود در مسیر گسترش معارف بهره بیشتری بگیریم.

ارسال نظرات