۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۵۱۹۴۰
نمایشگاه مطبوعات؛

تنظیم ۳۴ کلان برنامه مسئله محوری در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

تنظیم ۳۴ کلان برنامه مسئله محوری در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به طرح ضرورت مسئله محوری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، از تنظیم ۳۴ کلان برنامه مسئله محوری در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با اشاره به فعالیت های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، اظهار داشت: خود را مقید به اجرای طرح های خود در چهارچوب و راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب که در دهه 90 بحث مسئله محوری را مطرح فرمودند، این پژوهشگاه وارد میدان شده و از سال 93 برنامه های خود را تعریف کرد.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بیان داشت: در این مسئله پژوهشگاه برنامه های خود بازنگری کرده و توانست تعداد ۳۴ کلان برنامه تنظیم شد که بسته جامعی می باشد که علاوه بر کتاب، مباحث مختلفی همچون بسته های سیاستی و برگزاری همایش ها را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی افزود: این پژوهشگاه دو کار مهم و برجسته ای را انجام داد و توانست همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه رهبر معظم انقلاب برگزار شده و محصولات آن در مجلات علمی پژوهشی مختلفی منتشر شد.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اضافه کرد: همچنین مکتب شهید سلیمانی انتظار و مقاومت را بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی از مکتب سردار سلیمانی انجام گرفت و در موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی از این دو مجموعه رونمایی کردیم.

ارسال نظرات